UN LICĂR

Un licăr palid de o clipă
A fost iluzia de-aseară
Azi, încerc să n-o repet.
Să nu-mi fac iar, viaţa amară.
Vrăbiuţa de la geam,
Cu tâlc, în zori, m-a întrebat
-De ce îi par cam supărat
-I-am răspuns că i se pare,
Nu am motiv de supărare
Doar dacă din senin, nu mi se năzare
Fantasma clipei înşelare.
-Hai , că mă faci să chicotesc.
Ce înseamnă în virtual
Cum îi spui tu, înşelare?
-Vrăbiuţo dreptate ai, se pare
Dar cum să fac ,
De gândul parazit să scap?
-E cam greu, să scapi de el,
Şi eu adeseori încerc s-o fac.
Dar mintea nu e de ajuns
Când inima se îndoieşte de răspuns
De tine dat, sau de oricine!
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Poezie

Lasă un răspuns

