FREZII

Motto: ”Scriitorii adevăraţi sunt conştiinţa omenirii”-Ludwig FeuerbachFreziePe blogul Corinei Victoria Sein,(„CASA CARE ADĂPOSTEŞTE GÂNDURI”) am văzut o frezie. Nu ştiu prea multe despre frezii. Reţin că erau florile preferate ale mamei mele.
I le dăruiam aproape zilnic. Mă fascina, bucuria pe care i-o produceau.
Cu duioşie evlavioasă, îşi apropia obrajii de ele, şi cădea pe gânduri.
–Onu îţi aminteşti de feeria florilor copilăriei?
La Galaţi oraşul copilăriei mele, când intram pe poartă, ne întâmpinau, parcă zâmbindu-ne, tufele modeste de copăcei, eleganţa majestuoasă a crinilor regali, olendrii cu arome suav exotice. Până la explozia cromatică a straturilor de lalele care încheia acest tablou de nerepetat, al mirajului zilnic al copilăriei. De frezii, nu-mi amintesc.Obrajii palizi şi supţi de suferinţă ai mamei, strălucesc în urma lacrimilor. La ce se gândeşte oare? Nu îndrăznesc să-i tulbur gândurile.
În curând, se va sfârşi şi nu voi şti niciodată, de ce o înduioşau atât de mult, freziile.
Flori care au purtat cu ele discret, suferinţa mamei.
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Univers feminin

Lasă un răspuns

