Rătăcire

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

ann1

Un strigăt şi plec din casă

pe străzi
valuri mari de zbucium
şi soarele grăbeşte apusul

iscusita prădătoare de odihnă năvăleşte
noaptea
mă ademeneşte cu graţia umbrei dansatoare

uitarea

mă las uitării
mă întunec după vrerea nopţii

să fiu a ei glumă?

nu
atunci când ţin balanţa dreaptă
între a fi şi a nu fi
un încă nehotărât
copil al nopţii
şi când ştiu despre
casa din care am fugit
că are temelii legate-n lumină
şi pragul
lanţ de zale nesudate
există şi nu există
dispare când ţipătul
mă cheamă în poveşti ce se vor trăite…
după scurta-mi rătăcire
ziua
în rolul de stăpână

mă spală de întuneric
mă răscumpără
din beznă…

din volumul Capcane, Corina Victoria Sein, 2014

Vezi articol original

Un comentariu

Din categoria Diverse ...

Un răspuns la „Rătăcire

  1. Fara cuvinte!

    Senzatia de deja vu’ nu poate fi dezaprobata!

    Onu

Lasă un răspuns

