DIURNĂ

O zi obişnuită. Mi-am băut cafeaua, mi-am consumat terciul din făină de secară, şi aştept reflexul gastrocolic.Aşezat pe pat, în poziţia „gânditorului”, ghemuit, privesc matinalul de la KANAL D. Cele două prezentatoare, Cristina Cioran şi Paula Chirilă, sunt frumoase. Nu aş îndrăzni altă apreciere, ar fi păcat de eforturile lor de a arăta cât mai bine.
Aş preciza doar că îmi place Paula Chirilă, pentru tactul ei, de a nu se băga în faţă, cu orice preţ (indiferent de cele spuse). E şi aci un dar nativ. Nu oricine il poate avea. Să fii tu însuţi, fără a-ţi pune poalele în cap, închipuindu-ţi că ai devoalat secrete anatomice necunoscute chiar şi lui Adam. Dar să ne înţelegem. Şi gândirea are anatomia ei cu fiziologia inerentă, care poate funcţiona normal sau nu. Mie spre exemplu, mi se pare de prost gust, să-mi vorbeşti, cu lux de inepţii, despre opulenţa cuiva, invocând, aşa pentru naivitatea mea ereditară, că întrucât la noi justiţia nu funcţionează, îmi pot face o fermă de lei, urşi şi „ce alte animale or mai fi” în zicerea invitatului celor două distinse prezentatoare. Păcat că am ratat anunţul asupra datei spectacolului sortit să mă destindă antistres.
Poate, cine ştie, o fi într-o zi când nu mă simt bine, şi enervându-mă, să uit de ale mele.
Onu

 

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

