PASIUNI 18, SPICUIRI

Mi-am băut licoarea vernil şi mă simt excelent . Nu am şi nu-mi vine nici o idee de scris. De aceea cred că se simt proştii bine în pielea lor.Ba am totuşi una, deci nu e chiar aşa de grav.Mă uit pe stradă, căutând salvarea aparenţelor.
Pe trotuarul de vizavi, trece agale, cineva. Este în pantaloni scurţi, de culoare albă, care îi evidenţiază bronzul picioarelor frumoase. Îmi lungesc gâtul după ea, până aud un pocnet în cervicală, şi mă liniştesc. Încep să meditez. Oare de ce ne atrag picioarele femeii?
Cred că este o întrebare axiomatică. Poate am rămas cu senzaţia imprimată pe cortex, de blândeţea şi gingăşia maternă, de inegalabilul legănat pe picioare îngânat de „naniii, nanii, puiul mamii!..”
Poate hormonii… Cel suprarenalian, care, ca şi insulina ne tulbură echilibrul homeostazic.
În sfârşit, nu ştiu de ce, dar mă tulbură!
Şi nu rezist, să nu întorc capul. Iar dacă reuşesc să mă abţin, câteva clipe mintea îmi este preocupată de o întrebare obsesivă.
Oare cum ar fi atingerea lor? Caldă, fină, umedă şi aderentă? Atrăgătoare şi tulburătoare?
Sau liniştitoare ca o Fata morgana?
Probabil par un tip neserios, din moment ce abordez o temă, care sunt convins, că nu preocupă pe nimeni.
Cred că mi se trage de la licoarea vernil.
Uitam să spun ce este cu această licoare. E tot o influienţă occidentală.
Un fel de Ziua Sântului Valentin. O băutură verde, cu suport din lapte acru, (preparat de soţia mea) Adică, o andivă, o legătură de leuştean şi o jumătate de litru de lapte acru.
Toate mixate în cana blender. Verdele intens al leuşteanului diluat în lapte, a dat o culoare vernil de casă de modă.
Aminoacizii tirozină şi fenilalanină prevalenţi în andivă, presupun că au produs niscaiva precursori ai hormonului fericirii, de unde şi entuziasmul fanteziei mele cu picioarele feminine. Că altfel, să ştiţi, că nu sunt aşa.
Dar dacă nu mă credeţi, încercaţi smoothie-ul de mai sus, şi cine ştie ce entuziasme, vă mai lovesc.
Fără pericole, garantat!
Onu

12 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Sănătate

12 răspunsuri la „PASIUNI 18, SPICUIRI

  1. Onu..iti place frumosul… 🙂

Lasă un răspuns

