PASIUNI 19, Ţara o arde pe comedie!

În loc de motto:

”Ţara o arde pe comedie!”-Publicitate Pro tv.
Titlul nu-mi aparţine. Este o reproducere.N-am scris bine titlul şi am aţipit, când mi-a apărut în vis mama. Care, citindu-mi porcăria de titlu, lăcrimând, mi-a spus:
–”Dragul mamii, ce-i cu tine, noi nu te-am educat în spiritul acestui limbaj. Şi nici în mahalaua noastră, nu cred că n-ai fi auzit o asemenea golănie!”
În zadar încerc să-i explic:
–„mămico, dar e limbajul promovat de Pro tv, televiziunea cu cea mai mare audienţă din ţară. Deci care caută să se adreseze pe gustul nostru „al românilor”, nu „al americanilor”.
E doar o etapă de trecere către opulenţa americană.
Poate că este ca visul unei femei sterile, care în nerăbdarea năzuinţei ei de a rămâne însărcinată, se culcă în disperare, cu tot soiul de venerieni, fără să-i pese de consecinţele de sănătate asupra ei însăşi.
Mămico, te rog nu te necăji, încerc prin antiteză, să-mi bat joc de mizeria educaţională, în care sunt obligat să mă complac.
Mă iau şi eu, după gloată, părândumi-se că mă mai îndepărtez de sorgintea mea reptiliană.
A, ca să mă înţelegi: citesc o carte foarte interesantă cu fundament ştiinţific indubitabil:
”De la bacterii la om. Evoluţia lumii vii”. Poate că în închipuirea ei, năzuinţa Pro tv este să mă scoată gratuit, din stadiul de bacterie?
Să mă ridice la nivelul său, fără rating, doar cu: „Ţara o arde pe comedie?”
–Poate ai dreptate, dragul mamii! Credeam că v-am scăpat de îndobitocirea comunistă! Altfel, cred că te uitai la alte televiziuni!
De ce nu te uiţi la tvr1 şi tvr2? Sau te iei după cei de la Antene? Nu vezi că şeful lor e iar purtat prin tribunale?
–Mamă, oricât ne-aţi protejat de influienţe nocive, nu pot să nu mă uit la Pro tv! Sunt încă în stadiu evolutiv! Simt că devin o maimuţă superioară!
Şi, oricum, americanii, după care Pro tv îşi plagiază  inspiraţia, nu sunt ca pe timpul „Vocii Americii” sau „Europei libere!

Cu un gest stins, mama a plecat, tot aşa discret, cum apăruse.
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

