PASIUNI 20, Bani, cu orice preţ!

Am asistat deja la două mascarade, în care realizatorul Măruţă a continuat să terfelescă demnitatea cântăreţei de muzică populară Ana Maria Stoian, despre care un individ însurat, spune că s-ar fi culcat cu ea, adică ar fi întreţinut relaţii sexuale, într-un pat în care era şi fetiţa acestuia.
Calomniata, ca să înceteze sarabanda atacurilor la adresa ei, a acceptat supunerea la detectorul de minciuni.
Dincolo de promovarea promiscuităţii, la un post tv de audienţă, mi s-a părut nedemnă umilirea tatălui Anei Maria Stoian , prin repetarea insidioasă a întrebării de genul dacă el o mai crede pe fiica sa, că nu ar fi comis actul respectiv, chiar dacă testul la detectorul cu minciuni, o incriminează?
În sinea mea, ca părinte, am fost revoltat pentru toţi părinţii. Şi mă întreb, cu aceeaşi revoltă:
–dacă părinţilor soţiei acestui justiţiar, li s-ar fi aruncat asemenea zoaie asupra cinstei fiicei lor, tot cântăreaţă, înainte de a-l fi luat pe el de soţ, cum ar fi reacţionat individul?
Ar fi încercat rating , dezonorându-şi viitoarea soţie?
Onu

3 comentarii

Din categoria Educaţie, Pagini de Jurnal

3 răspunsuri la „PASIUNI 20, Bani, cu orice preţ!

  1. Cand insasi Sfanta Evanghelie ne spune: „Sa luam aminte !”
    Avea-voi oare voie, sa invoc, entuziaste literare simtaminte?
    Onu

  2. Mi-e silă de omulețul cu pricina…

Lasă un răspuns

