P 23, Ciripituri

Luni dimineaţă. Mă trezesc, deschid fereastra, şi mă culc din nou. Aerul răcoros mă învăluie plăcut, înfiorându-mă. Este ca o atingere diafană.
O dată cu aerul proaspăt, pătrunde ciripitul vrăbiuţelor gureşe. Îmi place atât de mult, încât simt imboldul să fredonez nişte ciripituri.
Închid ochii şi îngân:cip, cirip, cirip, cip. Ca o mantră. Soţia mă aude, şi-mi atinge fruntea. Poate am febră şi delirez. Tresar!
–S-a întâmplat ceva? Întreb eu speriat.
–Nu! te-am auzit ciripind şi nu ştiam ce să cred.
–Aaaa, răspundeam vrăbiuţelor. Auzi ce zglobiu ciripesc?
–Probabil este buna dispoziţie a iubirii matinale.O fi la fel de plăcut ca la oameni?
–Nu ştiu, dar după vioiciunea ciripitului, pare să fie ceva extatic.
O umbră ameninţătoare pe boltă şi stolul de vrăbiuţe îşi ia prudent, zborul.Mantra mea se transformă subit într-o sudalmă.

Şi natura îşi are vitregiile ei.
Dar ce descoperire, ce plăcere, veselia viului.
Onu

10 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Poveşti

10 răspunsuri la „P 23, Ciripituri

  1. E minunat, cred, să începi ziua într-un astfel de ambient şi să trăieşti atât de intens ceea ce „aduce” mantra. Felicitări, Onu, „plăcerea şi veselia viului” să-ţi rămână aproape.

  2. Presupun ca nu suntem vecini si ca nu sunt aceleasi pasarele 🙂

  3. Frumos scris, Onu!
    „Dar ce descoperire, ce plăcere, veselia viului.”
    Si eu am parte de aceasta veselie in fiecare dimineata, e un ritual, cred, inainte de rasarit…Eu am facut pe detectivul,la un moment-dat, 🙂 sa incerc sa inteleg ce se intampla in stol… Mi s-a parut mai degraba ca are loc un consilu de familie in limba pasareasca si fiecare se bucura ca a primit o misiune posibila,nu una imposibila, dupa care fiecare isi ia zborul…Revin in misiune de maine dimineata, poate vin cu vesti noi!

  4. La mine , fie se înjură taximetriștii, fie trec Ambulanțe, fie vreun bețiv rătăcit, fie…, fie… NOROCOSULE!

Lasă un răspuns

