P 24, ???????????????

Nu e un titlu. Nici motto nu merge. Este nedumerirea din mintea mea, numeroase semne de întrebare, într-o mişcare browniană. De ce? De aia, că nici eu, care încerc singur răspunsuri, bizuindu-mă pe bruma de bun simţ primit de acasă şi de informaţie din cei 20 de ani de şcoală, nu-mi pot răspunde.

Nu înţeleg, spre exemplu, de ce Premierul, când a fost întrebat de Preşedinte dacă a ţinut cont de…. şi a spus un acronim, (ceva de genul MTO) de a rămas cam nedumerit, nu a avut curajul tinereţii infatuate cu care se laudă,  să întrebe despre ce este vorba! Astfel, era scutit de mojicia la adresa englezei Preşedintelui.

Pe care mi-o amintesc de genul:”Domnul Preşedinte are o pronunţie la engleză, care generează confuzii!”
Un fel de „Na-ţi-o frântă, că ţi-am dres-o!” Dacă întreba curajos, primea răspunsul în engleză, iar eu îmi dădeam singur seama de nivelul pronunţiei domnului Băsescu, fără precizarea sa şchioapă.

O altă nedumerire este de ce se face atâta caz la tv, despre poliţistul care i-a cerut socoteală unui „artist fotograf” , care îl filma, în timp ce el, Poliţistul, alerga după un contravenient, presupun.
Şi, pentru că personajul întrebat, ar fi avut o atitudine demnă de om liber, ar fi primit-o peste ceafă de la poliţistul cârcotaş.
Transferând problema la mine, „evazionist fiscal”, trag concluzia că pot să-mi fac de cap, că sigur, se va găsi un găgăuţă din presă, care să-mi ia apărarea cu tupeu, chiar şi în faţa Autorităţii statului de a mă obliga să fiu un cetăţean onorabil.

Şi mă mai frământă o problemă de prestigiu uman. Destui locatari, din blocul nostru, au restanţe la întreţinerea la bloc.

Pentru cel puţin o jumătate de an.
Poate sunt întreprinzători particulari, şi nu le merg afacerile. Posibil!
Mă întreb însă, cu bună credinţă, câţi din aceşti nevoiaşi, îngroaşe audienţa unor televiziuni?
Onu

 

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

