P26, Nu ştiu!

Adică nu am nici o idee. Şi nu vreau să greşesc. Cum? Simplu.
S-ar putea ca spiritul meu popular, să nu coincidă cu al poporului.
De ce? Pentrucă văd prea multe neconcordanţe între gândurile mele şi cele oficiale.
Azi, spre exemplu, am văzut al doilea primar PSD-ist, pe un post de artist. Primarul constănţean, Mazăre încerca la Pro tv un rol de Cezar.
Săptămânile trecute, un alt primar PSD-ist, Negoiţă parcă evolua pe post de pianist curajos. Câteva zile în urmă, şeful lor, a clacat cu brio, într-o competiţie.
În care interlocutorul nu era C. Măruţă de la Pro tv, ci însuşi Şeful Statului. Un rol mai greu, cu contuzii mediatice pe măsură şi în consecinţă, cu încercări de lovituri pe sub centură, cum ar fi, vezi Doamne, cauza eşecului întâlnirii a fost engleza precară a domnului Băsescu, şi nu carenţele manageriale ale Premierului.
Carenţe, care după gura lumii, ar consta în:
–neperceperea exhaustivă a impozitelor,
–zvonistica nestăpânirii evaziunii fiscale,
–în neoprirea hemoragiei financiare din economia subterană,
–în lipsa de preocupare asiduă faţă de problematica guvernării, în care nu cred că intră doar pensiile, ajutorul social sau salariul minim pe economie.
Care, fără creşterea avuţiei naţionale, nu vor avea nici o şansă. Acum, că veni vorba, îmi amintesc o anecdotă, atribuită lui Napoleon.
Un curtean fidel, ca orice curtean, l-ar fi adulat:
–„ este adevărat, că unele soluţii în bătălii vă vin instantaneu”?
Napoleon, care nu avea nevoie să fie linguşit, i-a răspuns cu toată gravitatea:
–„ nu cred! Adevărul este că lucrez mereu, mă gândesc  tot timpul la câte o problemă; mă trezesc din somn, tot cu gândul la ea! Şi poate, preocuparea continuă, să ducă la o rezolvare, care să pară instantanee!”.
Iar un împărat roman, pare-se insomniac, se plimba pe culoarele palatului, când un soldat de pază, mai curajos, l-a întrebat ce îl frământă.
Împăratul i-ar fi răspuns:
–„sunt atâtea probleme în împărăţie, şi nu-mi ajunge timpul să mă gândesc la rezolvarea lor !”

Oare Premierul o avea asemenea obiceiuri?

Că aud zvonuri că se pregăteşte să candideze la Preşedinţia Ţării!
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

