P 28, Râcâituri

Aseară, la Sinteza zilei, Mihai Gâdea a mai scos ceva la produs. A sadicizat-o cu întrebări dramatice, dorite storcătoare de lacrimi, pe sora tânărului mort din avionul Malaysian, doborât încă nu se ştie cum, după toate deducţiile specialiştilor din Antena 3.
Probabil tinerei, îi plăcea rolul. Mima cu destul talent, o suferinţă bine râcâită de realizatorul emisiunii respective.
Nu cred că m-aş pricepe la asemenea circ securistic.
Mi-am închipuit, că probabil în anumite lumi civilizate, aşa se procedează. Se stoarce totul pentru bani. Nu mă pricep, şi mă dezgustă până la vomă, asemenea atitudini.
Încep să cred că nu este adevărat, nici tot ce se macină despre Traian Băsescu.Bani să iasă!
Ce contează cine, ce suferă? Cine, în ce fel este educat?
Probabil tot aşa procedau şi bestiile de torţionari, ca să fie bine în ochii şefilor.
Onu

5 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, SARCASM

5 răspunsuri la „P 28, Râcâituri

  1. Renunță la tv ! E mai simplu si mai bine pentru creier . Eu am intrat in faza in care citesc :)) e mai obositor pentru ochi, mai „nestresant” pentru cap

Lasă un răspuns

