P 30, De ce Iohannis Preşedinte?

Cred că mă aflu sub imperiul ultimilor impresii, ale discuţiei cu ginerele meu, a cărui bunică după mamă este o veritabilă nemţoaică.

Sau poate săsoaică?

Cert este că băiatul se comportă ca o redutabilă maşină, în spaţiu şi timp. Este o reală plăcere , să vezi cum îşi organizează viaţa, şi mai ales, cum şi-o trăieşte.

Un adevărat „sistem de operare”.

Ieri, discutam cu el despre Iohannis, şi m-a încurajat în speranţele mele.

–Dar să ştii, că fără o mână de fier, în executiv, degeaba legi şi dorinţe.

–La noi, aşa ceva? replic eu râzând.

–Poate aduce Iohannis vreun robot japonez, pe care să-l promoveze Şeful Cancelariei Prezidenţiale, unde să nu mai aibă loc nici un tembelism faţă de aplicarea legii. Continuă el.

–Dar singur, înconjurat de de-ai noştri patrioţi? întreb eu ca un mieunat leşinat.

–Nu-nu, mi-o întoarce el cu ton de Bismark.

Le va implanta nişte cip-uri, care la semnalul evaziunii fiscale, să-l zbuciume pe demnitar, până îl va lichida pe evazionist.

–Aha, aşa ca nişte silicoane. Că nu vezi ce apetit indecent au siliconatele noastre, de la tv-uni de a se dezbrăca, pur şi simplu?

–Ei…, nu, să nu revenim la băşcălia de care spunem că ne dorim să scăpăm!

Mă punctează prusac , băiatul.

Mă resimt, de ce să nu recunosc! Sunt ţâfnos ca oricare aflător despre drepturile democratice.

Închei scurt, să ştie cu cine discută.

–Să vedem ce zice şi Gabi, (soţia lui), şi „memento mori!”, fiica mea.

Cu zâmbete largi, el blond, eu daco-roman, aşteptăm nerăbdători alegerea lui Iohannis, Preşedinte.

Consecutiv, îmi amintesc de un coleg, înfricoşat să revină în Germania, de teamă să nu fie arestat pentru nişte impozite neachitate la timp, fiscului german.

Arestul ca arestul, că doar n-o fi pe viaţă, dar discreditarea lui ca necinstit i-ar fi fatală ca om de afaceri.

Cine s-ar mai uita la el?

Ginerele reapare, cu nişte doze de bere „că e prea cald afară” zice el.

Turnăm în pahare şi cu urarea „Prozit!” începem golirea lor.

Onu

 

 

6 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Politică

6 răspunsuri la „P 30, De ce Iohannis Preşedinte?

  1. E „interesanta” ideea Iohannis presedinte… 🙂 .de fapt ma face sa zambesc amuzata 🙂

Lasă un răspuns

