P 31.3, Scurte ştiri

George Valah îşi întitulează multe posturi astfel:”Scurte ştiri”

Îmi place titlul său, aşa că m-am gândit, cu îngăduinţa Sa, să-l plagiez.

Iar ca să disting ştirile, le voi numerota cu cifre romane.

Spre pildă:

–I. Aseară, Dana Grecu era să moară cu actorul Bogdan Stanoevici de gât.

Nu vă gândiţi la indecenţe. Este pur şi simplu o speculaţie de presă, model A3.

Adică, după ce a încercat şablonul „bârfă”, împotriva Rozaliei Biro, la care intelectualul rafinat, nu a achiesat, Dănuţei noastre i-a sărit ţandăra, şi l-a luat cu un scurt:

–”haideţi, domnu ministru, noi vă înţelegem postura incomodă de a fi ministru de-al domnului Ponta, dar nici nu acceptăm să ne persiflaţi aşa!”.

Ideea era că Roza, nu ar şti să vorbească bine româneşte, fiind , vezi Doamne, de etnie maghiară.

Actorului nu i s-a părut a fi aşa.

Sincer, nici mie nu mi s-a părut. Ba chiar am remarcat o supleţe logică a discursului, pe care Dana Grecu nu cred s-o aibă, cu toată închipuirea carierei ei profesionale.

Sunt adeptul ideei că „închipuirea” nu înseamnă şi făptuirea.

Apoi,

–II.Doamne şi nepotism.

Tot aseară, Dana, n-a rezistat să nu ne prezinte cu ochi incandescenţi, talentul de pantomim, al colegului de breaslă, Mircea Badea.

Meritul ei, că nu a încercat să-şi disimuleze admiraţia feminină, care îi şiroia pe emisiune.

Şi tot aseară, tot datorită Dănuţei, am aflat ceva, prin Preşedintele pe cale de sfârşit.

Că, cică ar mai avea vreo sută de zile. Sursă certă, via Victor Ponta.

Dar ce nepotism? Nimic serios, ci doar o conexiune comunistoidă.

Cică , pentru ca să devină Ministru al Bugetului, ar fi nominalizat actualul director al Casei de cultură din Craiova, unde nu cumva este primar, doamna Olguţa ? Cum care Olguţa?

Aţi uitat de trio-ul de la lansare:Liviu,Olguţa şi Victor?

Şi, în final,

–III. O femeie de duh!

Ei bine, un paradox. Eu cred că farseorul Antenei, Daniel Buzdugan, a luat-o peste bot, de la Rozalia. Şi nu a discernut, că el este tratat de „copil biped”. Dar din păcate, subţirimea de spirit este intenţionat grosolan interpretată.

Şi dacă nui-a fost clar saltimbancului, Roza a mai făcut o încercare:

–”Dar cu interviul, cum rămâne?”

Asta, nu înseamnă că aş fi de acord cu Premierul, asupra căruia, mă edific tot mai mult.

Ci, pentru că român sunt şi eu, şi nimic din ce-i românesc, nu mi-e străin. Chiar şi neîncrederea!

Onu

6 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

6 răspunsuri la „P 31.3, Scurte ştiri

  1. Nu stiu respectiva cat stie romana, nu am urmarit, dar stiu ca sunt multi unguri certati cu limba romana. Si nu vreau scuze cu limba materna, sunt maritata cu un minoritar , mai minor decat ungurii si vorbeste mai mult decat perfect romana

Lasă un răspuns

