P31.5,Vocaţie liberală.

Zilele trecute, am aflat la ştiri, că Onorabilul domn Tăriceanu a fondat o nouă versiune a PNL, prin ruperea unui grup de „personalităţi” de opinie liberala, din PNL Antonescu, neagreind glumeţia în afaceri politice a Premierului.

Este a doua, de când l-a primit în noul PNL domnul Câmpeanu.

Prima a avut loc atunci când un alt lup tânăr liberal, Dinu Patriciu, avându-l ca aliat pe expremierul Călin Popescu, au rupt din PNL Câmpeanu o aripioară, parcă PL, care şi-a dat obştescul sfârşit, cu toată compoziţia sa de elemente liberale de nădejde.

Sau poate mai horcăie pe undeva? Oricum, trag concluzia că unii din românii noştri au „vocaţia liberalistă, prin migraţie”.

Dacă iau desigur istoria partidului liberal, prin cele două aripioare cu veleităţi moralizatoare, doar de manipulanţii lor ştiute.

Nu m-ar deranja labilitatea de opinie, dacă s-ar reorienta către creditele nerambursabile europene axate pe cele trei direcţii: agricultură, turism şi industrie.

Mă întreb însă, cu uimire, cum va arăta orientirul în noul USL: Biserică, localuri pentru risipitorii de bani, localuri pentru ars timpul naţional?

Onu

16 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

16 răspunsuri la „P31.5,Vocaţie liberală.

  1. Cred că toate la un loc…:)

  2. Deşi nu sunt o înflăcărată a politicii, pentru că o simt ca pe o mocirlă gata să ne cuprindă în mizerie pe toţi, de fapt care ne cuprinde în mizeria ei pe toţi, aceşti ,,capi ai albiilor porcine” îmi lasă impresia consolidării malurilor băltoacelor cu mâl în care se vor scălda în viitor. Şi sincer, noi vom fi cei mai stropiţi, în bălăcăreala lor coruptă! Partide ori paravane de mocirle şi de îndobiticit mase ca noi foarte uşor de manipulat, aşa a fost românul dintotdeauna. Din păcate suntem prea mici, degeaba se spune că ,,buturuga mică, răstoarnă carul mare” la noi se pare că nu mai e valabilă, ne-au dezbinat!

    • Doamne, Daniela, dar descopar in tine un polemist cum mi-as dori sa fiu.
      Cred ca pentru asemenea perle de comentariu, ma voi aventura in incercarea : „Cine a distrus PNTCD?”
      Daca reflectand, nu ma voi decide ca este intelept sa tac!

      Multumesc!

      Onu

      • Deşi eu nu reprezint decât unul din cetăţenii României, din aceea care nu au încotro,scârbită rău de ceea ce s-a înţeles a fi libertate, adică ,,fură cât te ţine sacul” pot spune că acest PNTCD un urdiniş agitat vânzolit de trântori care nu au nici în clin nici în mânecă cu poşitica, umblă ca sugativele după ceea cea mai rămas din mierea acestei ţări,care e aproape de ruină. În dute-vinoul lor din când în când stărnesc miros de miere şi pentru celelalte viespi otrăvitoare. Ca şi realitate în vânzoleala lor după ,,hap” habar nu vor să aibă că noi existăm, cât o să mai putem exista. Âştea mici care suntem habar n-avem de ce şi cum se împarte mierea noastră cea de toate zilele, deci drgul meu chiar crezi că mai contează în ochii mei şi cred al multora cine a fost Aurelian Pavelescul sau hoarda care se târăşte acum la urdinişul hăpcăielii…e cumplit, dar adevărat din păcate. Nu vreau să par pesimistă rău, dar mai avem vre-o şansă cu vreunul din cei câţi naiba or mai apărea la urdinişul ţării?

      • Daniela,
        Iti respect mania.
        Poate este justificata, si daca ne vom cunoaste candva, vom sporovai pe tema.
        }n general, cred ca sunt de acord cu tine, dar cel de care vorbesti a fost poate ultima musculita interesata de cadavru.
        Onu

      • Asta aşa este, şi cine ştie ce vor mai face, cum şi în ce scop, altul desigur înafară de cetăţenii acestei ţări,respect! Cred că mi-am vărsat mânia destul 🙂 scuze dacă am supărat!

      • Sper sa nu te necajesc, desi tocmai mi-ai spus ca sunt simpatic. Dar trebuie sa relev,ca semanam cumplit. Si eu sufar de nevoia de a vorbi de franghie in casa spanzuratului!
        „Prin manie”, te-am descoperit, o mare bucurie pentru mine.
        Ca, vezi tu, caractere precum al tau sunt rarsime!:)
        Onu

      • Sufăr de nedreptate, asta e, dar ce e în viaţa asta drept!

      • Drept este ca parca semanam.
        Ai cumva, pusee de timiditate?
        Onu

      • Nu le pot spune chiar aşa, dar de ceva timp am devenit adepta expresiei ,,dacă tăceai, filosof rămâneai”. E puţin ciudat poate, dar de ce înaintez în vârstă mă găsesc mai câştigată să-mi păstrez tăcerea, nu ştiu cum e la tine, că tot sporovăim de asemănări 🙂

      • Pai cam tot asa!
        Apropo, imi place ca sporovaim!
        Onu

  3. Eu am decis. E intelept sa tac! 🙂

Lasă un răspuns

