P 31.6, Uluitor!

N-am să fiu ipocrit, să dau asigurări că nu sunt impresionat de aspectele extraordinare ale vieţii.

Nu mai departe.., aseară.

Sinteza zilei, mi-a, paradox, consolidat şi zdruncinat nişte convingeri.

–Consolidat, în sensul că românul ca entitate umană nu este mai prejos decât oricare alt om, dar că totul depinde de ambientul educaţional, care i se oferă.

Tocmai acest ambient îl aveam în vedere, când îmi exprimam o nuanţă de simpatie liberală.

Am nevoie de sfaturi, de exemple, nu de…, dar să nu-mi poluiez articolul, cu numele penibile ale unor indezirabili pentru onoarea şi demnitatea de român.

Am nevoie de discursuri gen Robespierre, care să mă transforme „în mulţime justiţiară” , şi nu într-un bălăcăritor de Preşedinte care psihomental s-a dovedit superior unora.

–Zdruncinat impresia, că de Ponta, este ceva ca om politic.

Ufff…, iar mă fură logoreea şi pierd miezul problemei.

De fapt, ce vreau să spun, este că aseară, am avut senzaţia, că la emisiunea sa, fără ca măcar să-i pronuţe numele, Mihai Gâdea a dat o grea lovitură de imagine Premierului-candidat la Prezidenţiale.

Pentru că dacă reprezentantul acestuia, de bună credinţă, nimic de zis, dar legat la mâini de imaginea jenantă a şefului său, a plecat, cam cu coada între picioare, acesta.., şeful trebuia să-i sară în ajutor, şi să explice cum este cu atitudinea indiferentistă a subalternului său de la Justiţie. Ştiu, dacă era vorba de Traian Băsescu, ce l-ar mai fi plimbat prin toate bodegile Parisului.

Oricum, chiar dacă nu mi-a plăcut gestul lui Băsescu, de a-l fi păcălit, elegant spus, pe Ponta să coabiteze, nu mi-a plăcut nici tăcerea lipsită de curaj a Premierului, de a interveni cu nişte explicaţii privind aspectele sesizate de Mihai Gâdea, în procesul lui Voiculescu.

Tăcerea asta, mă face să mă întreb:

1.Chiar să aibă dreptate Traian Băsescu?

2.Sau, Iuda o fi fost creştin ortodox?

Onu

39 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

39 de răspunsuri la „P 31.6, Uluitor!

  1. :))), simpatică rău, aluzia de la final! Căt despre Mihai Gâdea….ce-i mai placeee!

  2. A doua intrebare de la finalul postarii tale, ma sperie, Onu! Eu nu ma uit deloc la „antene” si nu pot comenta mai mult; poate doar ca trebuia sa taca naibii din gura ambele parti si sa nu mai spuna nimic referitor la coabitarea aceea, care a convenit ambelor parti, la o adica…Nici nu vreau sa ma gandesc ce va urma acum, dupa caderea antenelor…Vor pleca jurnalistii, care-incotro si se vor integra politicii posturilor pe unde vor ajunge, sau o vor tine lant cu implicarea basesciana in procesul lui Voiculescu?Norocul meu de a mai pricepe cate ceva, vine de la atentia mea distributiva…Cand sunt la PC. mai trag cu urechea si la tv. la care se uita consortul! 🙂

  3. Revenind la cele spuse în articol, haosul ăsta, nu dă bine deloc ţării, e jalnic ce se petrece!

Lasă un răspuns

