P31.7, Spectacol trist

Dezolantă emisiunea de la Sinteza zilei, de aseară.

Dar şi cu accente pozitive, tonice:

–îndemn la mişcare duminicală sănătoasă,

–o nouă propunere de candidatură la Prezidenţiale, în persoana lui Mihai Gâdea, făcută de un bătrânel cu nervii întinşi la extrem, deşi purta o legătură de ceapă,tonic nervos vegetal ,

–o nouă melodie de care nu ştiam

–prezenţa unor parlamentari, la fel de neputincioşi în faţa evenimentului

–promisiunea senatorului Ioan Ghişe, de a-l interpela pe ministrul Justiţiei asupra corectitudinii desfăşurării procesului Telepatia.

Într-un cuvânt compus, „râsu-plânsu”.

Dar dincolo de aceste aspecte mai mult sau mai puţin hilare, pluteşte cu prisosinţă, drama condamnaţilor despre care se spune că ar fi nevinovaţi. Din acest motiv, nu cred să fie cazul unui post glumeţ, dar simt nevoia exprimării câtorva convingeri.

Mulţi dintre participanţii de aseară exceptând anteniştii pe care îi înţeleg, nu au venit  din spirit de solidaritate, ci pentru a se vedea pe sticlă.

Îi înţeleg!

Unora, ne place spectacolul, poza.

Îmi amintesc plin de tristeţe, că înaintea înmormântării mamei mele s-au făcut fotografii de adio.

După care, arătându-le cuiva, mi-a spus cu un tot iritat de reproş:

”da eu unde sunt, de ce nu m-au pozat şi pe mine?”

Nu am ştiut ce să-i răspund. Am rămas stupefiat.

Azi, sunt convins, că vizitatorii solidari cu Antena, se caută cu lupa, pe imaginile transmise în pelicula de aseară.

Am rămas cu senzaţia că gazda, Gâdea, a atins aproape desăvârşirea, în a-şi ospeţi doritorii de spectacol.

Şi pentru aceasta, toată preţuirea mea vocaţiei lui ecleziastice.

În ceea ce mă priveşte, am un respect nelimitat pentru senatorul Ioan Ghişe, unicul liberal, care cu Legea fundamentală în mână, a încercat să prevină momentul spectacular de ieri.

Şi dacă bine-mi aminteşc, tot nişte atoteroi antenişti, când Domnia sa, ca invitat, insista, dădeau vădite semne de plictiseală, că vezi Doamne, e depăşit „TIPUL!”.

Aşa că, fie-mi iertată aprecierea, dar Antenele îşi merită cu prisosinţă soarta.

Aaa.., îmi mai amintesc ceva :Gâdea a spus că mai aveau puţin şi intrau pe profit.

Pentru cine cunoaşte „ecuaţia publicitate-profit”, devină clară, nevoia tematicii care să atragă proletariatul antenist.

Un lucru mă frământă însă:

Unde erau teribilii zeflemişti de audienţă superfluă, Ponta şi Antonescu?

De ce n-au venit aseară la emisiune?

Trist, dar tipic politic românesc!

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

2 răspunsuri la „P31.7, Spectacol trist

  1. Un circ ieftin pentru noi, poate pentru a ne ţine mintea ocupată, să nu care cumva să bănuim complotul grotesc al culiselor. Cine ştie ce spectacol ne mai aşteaptă! Căt despre ,,leii cei mari”, e mai uşor să privească din cuşcă,rozânduşi halca de carne liniştiţi! Nu iubesc manelele, dar în ţiganiada asta merge melodia ,,banii te coboară, banii te ridică” :))))

Lasă un răspuns

