P 31.9, Apă de ploaie

Sus pe deal, la Cotroceni,

La „populara plimbare,”

S-au strâns mulţi, cu mic, cu mare

Spre a Antenelor salvare.

I-am înţeles, pe târgoveţi

Au vrut să-i vadă pe băieţi,

Vreo plângere să le dea

Vorbe de duh să rostească

În datina strămoşească

Să nu-mi spui, că aşa nu-i

Că Doamne vezi,

Pe băieţi vrei să-i salvezi

Că altfel, bun de turmă te cred

Şi-n tine, nu mă mai încred.

Oricum, tot voi încerca

Să te mai scot la Şosea

La Prezidenţiale,

Să te menţin pregătit

Să-mi dai votul cuvenit,

De nou-mi şef stabilit.

Onu

10 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, PAMFLET

10 răspunsuri la „P 31.9, Apă de ploaie

  1. Frumoasă poezie, mare păcat de adevărul ei ! Ah, politica asta…

Lasă un răspuns

