P 40, Da de ce..?

 

Motto:Prosperitatea unei naţii depinde de demnitatea ei!”-Anonim

 

Ideea postului, mi-a venit auzind întrebarea de mai sus, adresată de un locatar, presupus onorabil, unui administrator de bloc.

–Bună ziua!

–Bună ziua!

–Am venit să plătesc întreţinerea! După care, cu un ton vădit afectat.

–Da de ce vecinul de sus, plăteşte mai puţin decât mine?

–Pentru că dânsul a consumat mai puţină apă caldă, Doamnă!

–Daaaa!

–Da!

–Nu vă supăraţi că întreb!

–Nu,Doamnă, e dreptul dumneavoastră, doar am scăpat de comunism!

Soţia mea, administratorul, are un rafinat simţ al cunoaşterii acestor apucături!

O admir, ascultând-o, şi după ce pleacă „doamna”, o întreb:

–Dar ce diferenţă este între cei doi?

–De 10 roni!

Rămân perplex, şi mai întreb de dragul cunoaşterii :

–Tipa nu e bisericoasa aia, cu nenumărte cruci şi „doamne iartă-mă?” în gură?

–Da, ea este şi îi „poartă sâmbetele” vecinului, de când aceluia, i s-a prăpădit soţia.

Îl invită mereu, să o însoţească la biserică, dar fără spor!

–Mda, zic eu, şi cad pe gânduri!

Oare acceştia să ne fie credincioşii? Or fi mulţi?

Cred că da. Altfel nu dădea Bisericii, Premierul candidat la Prezidenţiale, nu ştiu câţi bani!

Onu

 

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

