P 41, Latrăgate

Motto:”Banii nu aduc nemurirea!”-proverb creştinesc

Sunt contrariat de două evenimente, destul de triste:

–decesul lui Dinu Patriciu, ” Dumnezeu să-i ierte păcatele,”

–şi întemniţarea domnului Voiculescu,” fie-i celula uşoară!”

Postul îmi este inspirat de o secvenţă de scălâmbăieli impotente.

Aseară, confirmare a proverbului că “românu-i frate cu ştirea!” nu am rezistat înainte de culcare, să nu mă uit la Mircea Badea.

Băiatul…, decent, nimic de zis.

În măsura zestrei genetice primite, dornic să se bage-n seamă, se visa parcă antrenor în locul lui Ionel Ganea.

Ne-a şi făcut un expozeu, că nu i-ar fi greu, la capabilitatea lui genetică(mi-am dat eu seama, desigur!).

Nerostind vreo vorbă despre Dinu Patriciu, nu m-am mai gândit la acesta.

Dacă Mircea Badea l-a ignorat, vă daţi seama, am respectat protocolul şi l-am uitat şi eu.

Sau poate, am deschis prea târziu?

Ghinionul lui Mircică însă, că mi-am amintit de afacerea Watergate şi preşedintele american, Richard Nixon.

Vă mai amintiţi?

Şi-a dat demisia din funcţie, în urma descoperirii afacerii Waergate, de către un jurnalist american.

Daţi naibii americanii ăştia.

WOW! Auzi tu, un jurnalist, să-l sperie pe un Preşedinte american, călit în emoţiile jocurilor de noroc.

Şi atunci, m-am gândit la bietul mircică, la eforturile lui, recunoscute prin audienţa realizată de post.

Mare scofală, îmi spun eu invidios pe american.

Dar, cu “boala gândului” de care sufăr de când mă ştiu, mă întreb înciudat:

–“bine, mircicăca mircică, dar Mihai Gâdea şi Adi Ursu, de ce n-au obţinut nimic?

Şi tare mă tem, că va fi la fel de sterilă, aluzia lor de aseară pentru un conducător demn de România, trimiţându-mă subliminal, către Majestatea Sa Mihai I.

(Sterilă ca tot efortul de a-l apăra pe domnul Dan Voiculescu de condamnarea la 10 ani, cu executare).

Acum, când scriu, înţeleg de ce este important să ne ţinem strâns, de axa SUA, care ne apără şi de Rusia.

Că în interior, ne apără Premierul.

Onu

 

4 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

4 răspunsuri la „P 41, Latrăgate

  1. că bineînțeles e de zis nu e de tăcut…..

Lasă un răspuns

