P 42, „COMPORTAMENT GOLĂNESC!”

În loc de motto:”Comportament golănesc, şi repet:acest comportament golănesc, vă place?-Răzvan Dumitrescu (realizatorul emisiunii”subiectiv” de la A3).
Prezint scuzele cuvenite, cititorilor mei pentru acest limbaj frustrat şi total deplasat, de la normele de civilitate.
Impactul de lezmajestate ,a avut asupra mea efect de reacţie socială, şi îmi impune să iau atitudine.
Dar nu aşa cum ia mulţimea incitată asupra neprietenilor acestui post de tv.
Ci prin acest articol.
Sorgintea lui nu ştiu în ce stă, dar persistă prin lipsa de reacţie a societăţii, din care însumi fac parte.Sau poate în lipsa domnului Voiculescu, plecat în delegaţie pentru vreo 10 ani.
Nu cred că ne este permis, să acceptăm asemenea limbaj indezirabil.
Am însă o nedumerire : care ar fi reacţia onorabilei societăţii, dacă asemenea limbaj huliganic, s-ar adresa Majestăţii sale Regale, Patriarhului sauPremierului??????????????????????????????Dacă I s-ar striga cuiva, chiar justificat:”SECURISTULE!”
Cui i-ar surâde această incitare la nerespect civic?
Părinţii m-au educat în spiritual respectului, şi învăţătura lor rămâne sfântă pentru mine.

Şi totuşi, azi, pe stradă, am simţit nevoia să-i trag unuia un flit între ochi.
Nu ştiu, cum m-am abţinut, dar mi-am amintit că impulsul mi-a fost de un anume Badea, care de la o măsuţă a Antenei 3, a aruncat o asemenea săgeată, în numele dreptului constituţional, la opinie.
Am dedus atunci, că influientabilul din mine,  s-a lăsat asmuţit subliminal.
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Politică

Lasă un răspuns

