P 49, De impresie!

Aş fi vrut titlul „De cocotă”

Dar soţia mi-a replicat:

– „nu e de fasonul tău. Schimbă-l!”

Şi l-am schimbat.

Dar de unde asemenea gând?

De azi noapte , de la Mihai Gâdea, când mi-am amintit de un personaj cunoscut întâmplător, ce nu părea a fi, cum l-am descoperit ulterior.

Într-o zi, îmi spune, ca din întâmplare:

–„pe cine crezi că am văzut aseară, la bar?”

–Pe cine?

Cu o mutră fandosită de parşiv, continuă:

–„promite-mi că nu-i spui lui Mircea!”

–„ Parol!”

Îi răspund eu, crezând că e o glumă.

–„pe nevastă-sa, cu un coleg de-al lui „

îmi spune el, cu un aer complice.

–„mare Iago eşti!”

Îi răspund revoltat, şi dau să plec.

–„sau poate mi s-a părut?”

dă el înapoi, în faţa revoltei mele”.

Niciodată, nu mi-a plăcut aces gen de „cutre”.

Mi-am amintit de el aseară, când Mihai Gâdea, cu un aer cucernic, remarca faptul că la înmormântarea lui Dinu Patriciu, marele absent a fost Crin Antonescu.

El, Gâdea, nu l-a văzut.

–„Sau poate mi s-o fi părut?

S-a mirat el cu un aer de copil neînţeles, în faţa lipsei de reacţie a invitaţilor.

Nu-l văd pe Crin, vorba lui Bogdan Chireac, „ca pe marele absent al înmormântării”!

Dar constatarea mi s-a părut demnă de caraterul lui IUDA.

Hm! Foarte interesant! Vorbesc de trădător, dar nu ştiu în ce constă trădarea lui.

Aş fi recunoscător cititorului/cititoarei care m-ar ajuta să-mi umplu această lacună!

Mulţumesc!

Tot aseară, l-am văzut pe Mircea Badea, şifonat rău de tot. Cauza?

Motocicliştii „băsişti” i-au ştirbit din „morga” cu care încearcă să se împăuneze.

Doar că nu plângea. I se luase jucăria „laudei de sine”

M-a întristat puţin. Începusem să văd în el un fel de „Popeye marinarul”.

I-am înţeles atunci, narcisismul, şi mă întreb amuzat, câte asemenea inepţii, o trebui să suporte onorabila lui soţie, fiică de ambasador român la Moscova.

Tot către Moscova blamată a tras sireacul.

Aaa, nu e o aluzie „a la Gâdea”

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

