P 59, Lăudătorii

Motto:”Scapă-mă TAO, de lăudători!-Lao Tzu

Consecvent rugii sale, filozoful chinez a păstrat o discreţie absolută, asupra momentului morţii şi înmormântării sale.Erudit probabil, domnul Victor Ponta, după lauda gafă a subalternei sale politice, Primăriţa craioveană(vă mai amintiţi acel, „Să votăm un român de al nostru,!” care nu cred că era antiminoritar-germană), şi-a luat lauda, în propriile mâini.

Numai că socoteala de la manifestarea populară PSD nu s-a potrivit cu ce nu a înţeles adunatul de Antena3, Răzvan Dumitrescu, de la altă televiziune.

Acesta, vineri parcă, avea o nedumerire:

– „O fi Victor Ponta ofiţer sub acoperire?!”

Transferând pe vremea gândirii bolnave, mie îmi sună bestial.

–„O fi sau nu VP securist modern?”

–„Şi, în fond, ce o fi grav în asta?”

O şti oare, cineva ceva, fapt de care tremură Prezidenţiabilul nostru?

Oricum, tâmpenia lui Dumitrescu îmi induce bănuieli deloc onorante, prin consecinţele lor.

Spre pildă, Preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, a cărui consecvenţă în răzbunare, se exprimă în iniţiativa de demitere a lui Traian Băsescu, (a mai reuşit domnia sa, să-l scoată pe Crin Antonescu, a cărui vină naţional-liberală, nu era alta decât aceea de a fi câştigat funcţia de preşedinte al PNL, în detrimentul mandatului său).

Dar ce contează? Nu se ştie despre Lao Tzu, dar de matrapazlâcurile de culise ale lui Călin!

Acu, să vezi drăcie, PSD se teme să preia ideea.

Cu o justificare pentru copii tâmpiţi, domnul Liviu Dragnea aberează poveşti cu „drobul de sare!”.

Oare chiar atât să ne dispreţiască acest PSD?. Şi tot ascultând aberaţiile PSD-iste la rându-mi, mintea mea manipulată, îşi aminteşte de barajul de refuz de care senatorul liberal Ioan Ghişe s-a lovit în demersurile sale. Şi, tot drăcie, mă gândesc precum Gâgă veritabil, nu cumva socrul lui Ponta, Ilie Sârbu tot PSD, are vreun rol de Iuda pentru popor? El şi cu grupul ăla de la Cluj?!

Şi ca să nu-mi închipui că sunt ipohondru, încerc să-mi amintesc vag, despre faptul că l-am auzit pe tata socru, divulgând cu falsă modestie, despre întâlnirile pre-electorale, cu domnul Băsescu, avute discret, fără ştirea lui Boc, dar cu aprobarea lui Mircea Geoană, preşedintele PSD de atunci.

Într-o logică de prost gust, mă întreb trist:

–”Să fie preşedinţii PSD persoane moral îndoielnice?”

Să se fi reîncarnat foştii lideri comunişti?

Şi eu îmi făceam iluzia că votam USL- năravuri noi?

Dar, ce spun eu de Sârbu, când recent, după modelul socrului său, Ponta a încheiat Pactul de coabitare, despre care nici acum, nu are bruma de respect să ne spună, ce ascunde?

Că o avea el ceva compromiţător, dacă Preşedintele Băsescu l-a încălcat cu atâta nonşalanţă insultătoare,

iar Premierul a reacţionat leşinat de frică!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal

Lasă un răspuns

