P 61, Şi-au dat arama pe faţă! Trădare sau boală?

În loc de motto:”Să fie trădare de ţară, dar împotriva lui Ceauşescu!”-Anonimi penibili

Această aberaţie stilizată lingvistic, am auzit-o aseară la emisiunea “Sinteza zilei”, de la doi din invitaţii făloşi ai lui Gâdea.

Emisiune antologică, din care am dedus că intenţiile de trădare de ţară, pot fi iertate, când corespund intereselor mele de răzbunare împotriva celui pentru care mă plăteşte şeful.

Iar cel plătit de Voiculescu, împotriva lui Băsescu, nu este altul decât Gâdea, constat eu.Poate nu aţi urmărit emisiuneade aseară, dar într-o publicitate de genul “gardul ascunde leopardul”, protagonistul emisiunii Sinteza zilei, m-a făcut să mă cutremur. Atunci am înţeles zelul securiştilor plătiţi de comunişti, împotriva duşmanilor de partid.Spectacol trist, care îmi reconfirmă ipoteza naturistă că boala se instalează trainic, într-un organism intoxicat de prostia alimentară a unora. Dar, s-o luăm cartezian, după regula lui Rene Descartes. După un preludiu anost, şi interminabil de genul despre spionul secolului, de era aproape să renunţ, Gâdea, în sfârşit, a vorbit.

Dar, am înţeles, că tot hulitul Antenelor , Preşedintele Băsescu era protectorul spionului maghiar, încă dinainte de 1989, pe care l-a şi onorat cu nu ştiu ce decoraţie. Ca în proverbul că “socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg”, şi-a suflat nasul anticomunistul antibăsist Adrian Ursu, care i-a găsit circumstanţă atenuantă, agentului maghiar Laszlo Tokes, în faptul că a contribuit la aglutinarea maselor, împotriva lui Ceauşescu.

Deci, indiferent ce ar fi intenţionat înainte, bravo lui, că ne-a scăpat de Ceauşescu!

De ce să nu admit, într-o logică la fel de imbecilă ca a lui A. Ursu că T. Băsescu l- a decorat pe individ, tocmai pentru faptul de a-i fi oferit lui prilejul de a-i fi luat locul lui Ceauşescu în fruntea României? Ce contează ce debitează în privinţa pseudosecuilor, prin UE? În zadar , a încercat generalul în rezervă al contraspionajului românesc, că este în eroare.Obrăznicia ceauşistă a lui Ursu, o ţinea pe-a lui, sus şi tare. I-a sărit în ajutor fostul şef de cabinet al ex-preşedintelui Constantinescu.

Vă amintiţi? Intoxicat probabil de ideologia slujbaşului său, cum că România colcăie de foşti securişti, a renunţat să mai candideze la un nou mandat. Cu un asemenea sfetnic, Doamne fereşte!

Scriind îmi clocoteşte sângele de revoltă, că întrucât îl trăda pe Ceauşescu, această cârtiţă iredentistă, despre care trebuie să fii prea tâmpit, să nu presupui cu ce se ocupa, având în vedere prestaţia lui antiromânească la UE, ar avea dreptul la circumstanţe atenuante!

A încercat, cu subtilitate avocăţească, Adina Anghelescu, să-l determine pe General, să dea un verdict-calomnie, împotriva lui Băsescu pentru că l-a decorat pe individ, dar spre regretul meu de sustinător al Universului Feminin, s-a dovedit neinspirată, în faţa unui profesionist.

De aci, concluzia pentru mine,

că în probleme de trădare de Ţară,

“dacă taci, cârtiţă rămâi!”

Onu

6 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu.

6 răspunsuri la „P 61, Şi-au dat arama pe faţă! Trădare sau boală?

  1. Severă şi corectă, în opinia mea, analiza. Felicitări.

  2. Felicitari pentru pertinenta analiza ! 🙂
    Cel care a tradat odata, tradeaza si a doua oara ! 😦
    Pentru mine, nu conteaza perioada când a tradat ROMANIA pastorul reformat László Tokes ci faptul ca A TRADAT ! 😦
    Laszlo Tokes odata dovedit TRADATOR, trebuia judecat dar nu a vrut CEAUSESCU din motive doar de el stiute…
    Traian Basescu l-a ” folosit ” in scop personal iar dupa ce a ajuns pentru a doua oara presedinte, l-a DECORAT cu cea mai inalta distinctie romaneasca si-apoi,a ordonat europarlamentarilor pedelisto-basisti sa-l VOTEZE ca VICEPRESEDINTE al PE desi stia ca ,
    individul uraste de moarte pe ROMANI si ROMANIA MARE ! 😦
    Conform sintagmei :
    ” Spune-mi cu cine iesi ca sa-ti spun ce esti.. ” ,
    pe toti cei care i-au fost apropiati pastorului iredentist si antiroman,
    eu, ii numesc TRADATORI de NEAM si TARA !!! 😦 😦 😦
    Batranul GENERAL,fost loctiitor al CONTRASPIONAJULUI ROMANESC,
    i-a ” redus la tacere ” si chiar umilit pe cei ce-l ” trageau de limba ” ! 🙂
    Domnul GENERAL trebuia DECORAT de Traian Basescu , NU tradatorul si iredentistul de László Tokes !

    • Mulţumesc mult, Alioşa.
      Absolut corect, comentariul tău, dar eu am jonglat în antiteză, că „pentru cine e cu noi, acceptăm şi trădarea de ţară”.
      Nu cred că acelor doi cretini, să nu le pese de Ţară, dar, au luat banii, şi merg înainte.
      Onu

      • Asa este, merg inainte si-ajung chiar si-n SUA…………….
        Ma bucur sa constat ca suntem de acord ! 🙂
        Iar ca sa nu-i mai ascultam cum jongleaza versus AUTODENUNTUL
        jurnalistului slugoi avansat direct lt.col. chiar fara sa fi facut macar o zi de ARMATA ( el a spus-o … ) , am gasit s-ascult ceva ce si tie iti va place ! 🙂

        S-auzim si de bine ca de rau m-am saturat ! 😦
        Aliosa.

      • Aliosa, multumesc!
        S-o iau in ordinea trairilor:
        melodia mi-a daruit cateva clipe de nostalgica fericire.
        Fiind adeptul Universului feminin,am trait-o la intensitate extrema, soldata cu umed cald sub pleoape.
        Sunt convins ca si tu ai avut reveria inerenta.

        Cat priveste cazul de impostura, partial il gust si eu, fiind maior in rezerva, dupa parcurgerea unui interval scurt, de nu mai stiu cate luni de convocare militara.
        Onoare acordata dupa ce mi-am luat doctoratul.
        Se intelege cred, nu agreez arivismul personajului, dar incerc, spre linistea de sine, sa-i acord circumstante atenuante.
        Aaa, daca nu e prea costisitor in timp, incearca sa-mi mai trimiti asemenea deosebite bucurii muzicale.
        Onu

Lasă un răspuns

