Arhiva zilnică: 21 Septembrie 2014

P 65, Lansare

Ieri, la stadion,

Mare adunare, mare

De ceauşistă evocare

Şi parcă, dor mi s-a făcut,

De comunismul, doborât,

De-aceeaşi massă vorbitoare.

Iar de “doru-mi” ce poate v-a revoltat

Oratoru-i vinovat

Că stilul nu şi-a schimbat.

Mi-a promis, mi-a-mbălmăjit,

Ce poate socrul i-a şoptit,

Faţă de coabitare, o vorbă să fi rostit.

Măi Viorică închipuit,

Tu chiar mă iei drept de tâmpit?

Tu, care, de la Bruxelles, ai revenit

De Baroso, lămurit,

Să ignori electoratul,

Ce prin vot clar a vorbit?

Haida-de, întreci măsura!

De ce pe Crin, l-ai păcălit?

Şi la ŞIST…, AI REVENIT?

VICTORAŞ, imberb fălos

Cum mă asiguri…,

Că nu mă vei umili…

Ca americanul…, pe românul, ce-a spus “JOS!”?

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, PAMFLET