P 70, Mi-am zis…

Mi-am zis să fiu român

Şi să mă dau pe brazdă ,

Aşa că încerc…,

Să fac din stilu-mi varză

Nu mai spun

Despre ce nu-mi place

Dacă lume nu atrage.

La ce bun, curat sau pur,

Când e vulg, jur-împrejur.

Aşadar, mă resemnez

Şi gândul…, nu –l mai postez.

Să nu fiu înţeles greşit…

Pe mine, azi sunt mâhnit

Şi obidă nu-i mai mare

Când ea aşteaptă, iar el nu are

Sau , la rându-i , poate ea…

Pe altul, îl aştepta

Şi afectul simula

Dar, mai bine, mă opresc

Nu poate avea vre-un haz

Proletarul meu necaz!

De-nceput, şi de final

Că doar nu e madrigal!

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu.

2 răspunsuri la „P 70, Mi-am zis…

  1. Felicitări. Am început ziua cu un plus de energie şi cu un zâmbet larg.

Lasă un răspuns

