P 71, Am cunoscut…

 Am cunoscut cândva, o fată

Frumoasă, blândă, talentată

De băieţi, intens curtată.

Tare bună ea era.

Dar o tară grea, avea.

Băieţilor, nu rezista.

Am încercat s-o protejez

Păcatele să-i neglijez,

Să o sfătui, s-o îndrum

Către făgaşul oportun.

Efortul mi-a fost zadarnic.

Stârvul de nărav din ea,

Mereu musca atrăgea.

Am încercat, să mă rup

Dar păcătoasă.., inima

să se desprindă.., nu putea.

Până într-o zi…,

Când gândul nu a rezistat

Şi i-a spus neprelucrat

„Să se ducă în păcat!”

S-a frământat apoi.., disperat

Singur, de a fi rămas.

Dar cum vraciul timp

Totul lecuieşte

A înţeles curând.., că este capital

Să nu eziţi măcar o clipă,

Suferinţei să-i tai, lanţul ombilical.

Onu

4 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Versuri.

4 răspunsuri la „P 71, Am cunoscut…

  1. Frumos! Păcatului doar un nobil cavaler în putea veni de hac!

Lasă un răspuns

