P 72, La colţ..

Aseară, am văzut publicată pe un blog, poza cu Prezidenţiabilii. Mi-au atras atenţia pozele primilor doi în sondaje:

–Ponta, cu zâmbetul copilăresc, parcă persiflându-mi neamul românesc, la sprijinul loial al susţinătorului său minoritar, dezinteresat,

–şi figura sobră, interiorizată de româneşti preocupări, a lui Klauss Iohannis.

Nu sunt convins, dacă monstruoasa maşinărie a obsesiei „agenturilor străini”, să nu ne atace gena patrioticâ, nu-l vor găsi pe preferatul meu, Iohannis, incompatibil.

Cert este că poza din blogul respectiv, mi-a inspirat rimele care urmează ,

cu menirea urării de bun augur, în ce.., pentru Ţară, simt că însemnează.

Aşadar:

Ne-a pus Domnul mâna-n cap,

Pe Iohannis..., prezidenţiabil, ni l-a dat.

Ştiu că unii au rezerve,

Ca omul necultivat.

E mai bun ţăranul lui,

Sărăntocul satului,

De comunism verificat

Oare mi-ar strica să spun

Că sunt şi eu tot român

Pentru Ţară şi locuitorii ei?

Că dacă mama mamei e grecoaică

Eu nu mai sunt român sadea

Că vrea tanti din Craiova?

Ia las-o mai moale, tanti Olga,

Nu ne îndruma spre morgă!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, PAMFLET

Lasă un răspuns

