P 73, Doamne de poveste

La Pro cinema, la emisiunea cu acest titlu, am ascultat sub coordonarea Oliviei Steer, povestea fascinantă a unei iubiri istorice. Aceea dintre cântăreaţa de operetă Daniela Vlădescu şi Nicu Ceauşescu.

O poveste marcată intens, de sentimente pe care în superficialitatea pripirii noastre, nu avem măcar înţelepciunea ascultării unor fragmente de viaţă .

Este un dar divin, calitatea de a asculta fără prejudecăţi.

Am urmărit chipul nobil al Danielei, povestind.

Aproape impasibil, plin de o amărăciune pe care încercările de a se descrie, nu reuşeau să o acopere, tonul Danielei, m-a întristat profund. Confesiunea dramei unei iubiri pământene, dincolo de convenienţe, purtând amprenta unui destin implacabil.

Frumoasă, respirând atmosfera Universului feminin, Daniela mi-a părut de o împăcare cu sine, dezolantă.

–“Aşa sunt eu, şi nu-mi pare rău!”, încearcă ea să explice o discreţie care o onorează.

De fapt, nici acum nu o cunosc, deşi eram la curent cu evoluţia meditaţiilor ei, pentru studii. Mama ei, pe care am cunoscut-o când mergeam la avizarea proiectelor, la Departamentul nostru, îmi povestea cu mândrie despre fiica ei talentată şi căreia îi pregătea viitorul cuvenit.

Era o persoană foarte frumoasă şi sociabilă , cu aerul unei aristocrate rusoaice.

Atât de frumoasă, încât privind-o în imaginaţie, aveam senzaţia să încep să-i vorbesc.

Cred că Daniela, a moştenit de la părinţii săi, prestanţa care atrage cu o eleganţă aristocratică.

Privind-o pe prezentatoare, de o distincţie care mi-a atras atenţia, şi întrebându-mă cine o fi, episodul s-a terminat.

Sunt Olvia Steer, şi ne revedem duminica viitoare.

Olivia Steer, soţia lui Andi Moisescu.

O vegetariană raw despre care am scris pe blog, fascinat de reţetele sale, pe care le-am găsit într-un articol din revista “Slab sau Gras”.

Frumoasă, distinsă, cu un aer sănătos, cu lejeritatea exprimării omului cu mintea bine înzestrată, mi-a stârnit un pic de invidie geloasă, pe soţul ei.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Proză

Lasă un răspuns

