P 78, Promisiuni roşii

Motto:”Mândri că suntem români”-Victor Ponta

Draci! Faţă de vandalismul din holul blocului, plin de pliante rupte.

Pliante cu VICTOR PONTA preşedinte.

Un adevarat protest fascist, ca atunci când au fost arse în faţa nu mai reţin, cărei clădiri importante din Berlin numeroase opere din tezaurul gândirii universale.

Nu sunt atât de naiv, să-mi închipui că se poate face vreo apropiere valorică între ce a fost distrus în Berlin, şi fiţuica-promisiune electorală roşie devenită strat gros de gunoi, în holul blocului, în care locuim „mândreaţă de români”.

Dar, oare câţi bani s-or fi irosit din România asta bogată, în care pentru un ajutor de operaţie, se recurge la cerşitul caritabil?

Ei, şi eu, parcă nu aş şti că este o cutumă, că orice alegere democratică înseamnă cheltuieli justificate, donate altruist, preferaţilor săi, de mândrul demos român.

Aseară, mi-am luat pliantul trimis respectuos de domnul Ponta, şi l-am lăsat spre lectură pentru acum, când scriu postul.

De ce pentru acum?

Pentru că eram prea tulburat de încercările Sandrei Stoicescu de a-mi argumenta că Traian Băsescu a fost mare turnător, făcând o paralelă jalnică, între el şi notificările fără consecinţe nocive pentru rudele sale, declarat/vorbite în abisuri albastre, de Şefuţul ei.

Dar, să vă spun ce-mi atrage atenţia în fluturaşul salvat din căsuţa mea poştală.

Pentru început, faptul că „s-a ţinut de cuvânt”

E drept, că pe lângă realizări măreţe clare, are şi unele mai greu de înţeles, cum ar fi :

–„Roşia Montana”

–„exploatarea gazelor de şist”

  • „Coabitarea”.(La ce bun, o fi botezat Klauss Iohannis în Iordanul băsist, când precedentul irefutabil l-a creat însuşi Prezidenţiabilul Ponta?)
  • Despre „ce susţine”, printre generalităţi specifice oricărei demagogii electorale, apar şi neclarităţi care mă transferă ideatic, în maleficul sexologiei.
  • Spre pildă, promisiunea”un Preşedinte care uneşte”, cum aş putea-o crede, când chiar Domnia Sa, asemenea prototipului Băsescu, l-a adus în stare de disperare pe Crin Antonescu, prin interpuşi, iar când a fost necesară lovitura decisivă ruperii USL, a refuzat numirea ca prim vice -premier a lui Iohannis.
  • A fost ca un act de deflorare bestială, şi cine nu a auzit la Ştitrile tv, despre ce înseamnă o deflorare abuzivă?
  • Apoi, la „îndemnul –gafă electorală”al craiovencei, de „să votăm un român de-al nostru” care ar putea fi considerat, de o minte slabă, ca a mea, de a avea un caracter dezbinator-extremist, de ce Unificatorul nu a luat atitudine?

Pentru că îi convenea?

Păi aşa procedează şi actualul Preşedinte.

Care-i atunci, garanţia acestor promisiuni?

Corect, dau fluturaşul soţiei, să-l citească.

 Mai categorică decât mine, mă roagă să-l duc la ghenă!

Onu

12 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu.

12 răspunsuri la „P 78, Promisiuni roşii

  1. Si eu mon’ cher, cu cine votez 😦 :))))))))))))

Lasă un răspuns

