P 85, Reflecţie paternă

În loc de motto:”Odată” , „o dată” produs, se va repeta mereu!”-Onu

Aseară, iar mi-am irosit somnul, pentru palavrele staliniste de la Sinteza zilei.

De fapt, am vrut să-l văd ca prezidenţiabil pe Gheorghe Funar al cărui românism, nu-mi displace. La prima impresie m-a încântat, şi am înţeles cum i-a convins, pe PRM-işti,să-l aleagă în locul lui Vadim Tudor. Dar plăcerea ascultării uzurpatorului lui Vadim Tudor, n-a durat mult, că Antena, mereu probabil la pândă antibăsistă, fără nici o jenă, faţă de invitat, a retransmis dezvăluirea lui Băsescu, despre Ponta, că ar fi fost ofiţer SIE, acoperit. Ca apoi, într-o impoliteţe de –a dreptul stalinistă, invocând importanţa ştirii pentru poporul antenist, să anuleze vizita lui Gheorghe Funar (declamată cu mare pompă), promiţând o reinvitare. Prilej de reflecţie pentru mine, asupra uzurpatorilor, ca în moto.Furat de peisaj, ca oricare om slab, am continuat să ascult răutăţile patriotice antibăsiste. Pentru moment, nu mi-a părut rău.

Mi s-a reconfirmat că orice răzbunare, are la bază un motiv. Adică, să fi fost:

–„amendat cu un miliard”,

  • „dat afară dintr-o televiziune”,
  • „făcut miliţian”,

–şi „cine mai ştie câte altele”, care chiar necunoscute, sigur au existat, conform „principiului acţiunii şi reacţiunii,” în domeniul viului mult mai manifest.

Şi astfel, s-a făcut ora trecută de unu.

Povestindu-i Carmenuţei, fiica mea,m-a mustrat zdravăn, pentru timpul irosit,şi cred că are deplină dreptate!

Am recunoscut gafa, dar n-am promis nerepetarea ei, ştiindu-mă incapabil de a rezista vreunei ispite mediatice.

Aşa, spre pildă, am urmărit cu interes „Te vreau lângă mine!” unde protagonista nu m-a dezamăgit, deşi mărturisesc am fost şi eu, ca pretendentele, de după pravan, furat de peisaj.

Concret, la finalul unei întâlniri, acceptate aparent de pretendentă, Gabriela i-a cerut candidatului, să părăsească platoul, pentru că „emisiunea nu este loc:

– nici, de „pariuri”,

–nici de „agăţat”,

–nici de „consolări pasagere!”

Faptul în sine m-a încântat!

Aparent aride şi criptate, cele relatate eu le apreciez ca o garanţie de moralitate, şi consider că ar fi în beneficiul educaţiei , prezenţa cât mai multor Gabriele Cristea, în peisajul media audiovizuală, decât instigări la suspiciune, şi comunisme-sovietisme, cum văd la trustul lui Voiculescu!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Educatie., Pagini de Jurnal

Lasă un răspuns

