P 87,Păcat logoreic

Motto:Ura nu are religie!”-Onu

Spre jena şi compasiunea mea, „Gâdea şi compania” s-au compromis total!

Zadarnice supraeforturile lor rectale, că în final, au mâncat tot ce au produs.

Tema emisiunii, evident, tot Preşedintele, care nu-şi iubeşte Ţara, şi care prin lipsa sa de bună credinţă, ne aruncă pe toţi, în derizoriu.

Auziţi, culmea, a uitat nişte documente secrete, la un post de televiziune concurent Antenei 3.

Când am auzit, am sărit în sus, şi am strigat:–„Alimente, mă auzi?”

Şi nerăspunzându-mi la mojicie, m-am mai îndulcit, şi am continuat:

–„Mihăiţă, măi Mihăiţă, mai eşti la telefon? mă auzi?

Sau nu prea ai curaj, oricât ai fi tu de Preşedintele Comisiei de Siguranţă Naţională din Senat.

–„Că eu te-am ales, „mă”, şi am tot dreptul să te oblig să faci ce vreau eu!”

Încântat că l-am luat cu Mihăiţă, Domnul ex „liberal” Calimente, şi nu Alimente, poate agasat, cum impertinent l-am botezat eu să vadă şi mama ce poamă a produs sau poate plictisit, să-mi audă neroziile, mi-a răspuns:

–„Da, Domnule Onu, vă aud, dar dv. nu sunteţi Torquemada(norocul meu, că nu m-a întrebat dacă ştiu cine este Toorquemada, că tot n-am habar) să mă chestionaţi, şi să ştiţi, că nu faceţi cinste credinţei dv. Că am şi eu cunoştinţe/prieteni, în religia dv. faţă de care, cu părere de rău, sunteţi ca un nevorbitor de limbă română.” picat în România, fără translator!”

Am mai încercat eu câteva obrăznicii, dar domnul Senator, m-a avut la unghia degetului mic. Aşa că după alte câteva impertinenţe răsuflate, că mă lovise săgeata Fricii l-am ignorat, ca pe unul care nu mi-a executat comanda, şi căruia, în afară de boschetisme, n-ai ce-i spune.

Aşa că l-am solicitat pe Mircea, să-şi expună şi el gândirea de alegător, printr-o întrebare.

Fiasco! Pe Mircică l-a luat năravul pe dinainte, şi a încercat să-i persifleze pe Premier  şi Dan Şova, pentru că s-ar fi exprimat că se bucură de nominalizarea lui Cărtărescu pentru Nobel de literatură.

Dan Şova, invitat în studio, a precizat, că nu era vorba de Cărtărescu („vinovat” că este apreciat de Traian Băsescu), ci de gloria României, dacă ar fi câştigat.

Rămas mofluz, antibăsistul antenist, a înghiţit hapul propriei mentalităţi că dacă are paravanul de după care să spurce, pe oricine, de ce să n-o facă?

Iar eu.., Onu.., derutat, vă întreb mirat:

–„cine e mai cu păcat:T. „Băsescu” sau „Gâdea, cu-al lui protejat?”

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, PAMFLET

Lasă un răspuns

