P 88, Mentalitate

Părinţii fac orice pentru copii. Dar pentru bani eu aş face şi mai mult:

–aş cumpăra un interviu, care m-ar ajuta poate, să ajung Preşedinte;

–aş comenta defavorabil, un contracandidat, pentru multele lui case;şi asta pentru că dă bine, că la Matrimoniale, vin, nu suferinde de iubire sau de sex, ci mai ales, unele în căutare de locuinţă;

–mi-aş pune mama să spună că a facut Piaţa Universităţii, că poate încă dă bine la alegători.

Şi atunci, nu are dreptate Sandra Stoicescu să-şi extenuieze IQ-ul încercând să-l compromită pe contracandidatul Iohannis, pentru multele sale case?

Ba da, mai ales că o face din propria iniţiativă gândirească.

Numai că m-a cam deranjat aspectul mercantil al emisiunii.

Puteam să fi aflat de la ea, despre marea aniversare regală de azi

Probabil pentru ea şi anteniştii ei, nu are pondere mediatică, evenimentul.

Ce Castelul Peleş, casele lui Iohannis, ne aduc bani!

Deşi tema, ca tot ce plictiseşte, îmi produce un discomfort gastric, să ştiţi că îmi dă oarecare satisfacţie.

Îmi place să urmăresc eforturile intelectuale din greu. Îmi dau oareşicare satisfacţie, prin savurarea efectelor proverbului:

–„Nu te băga, într-un război mai mare ca tine!”

Ba chiar este distractiv, să le vezi mişcările disperate ale ochilor, în căutarea a ceea ce nu există.

Mi-l amintesc pe secretarul de partid comunist, cu ochii holbaţi, şi cu carotidele gata să-i pleznească, în justiţia proletară mânioasă, împotriva exploatării burghezo- moşiereşti, asupra proletariatului agricol.

Sinistre vremuri, sinistru prezent!

Spre bucuria mea patriotică, ultimul sondaj, cu toată intoxicarea cu casele lui Iohannis, îl arată pe Premier, pe locul al treilea.

Gândeşte poporul, nu?

Onu

Un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu

Un răspuns la „P 88, Mentalitate

  1. Pingback: Victor Ponta interzis la Cotroceni - Ziarul lui Ipu

Lasă un răspuns

