P 89, La comandă?

Sper să nu vă schimbaţi impresia despre mine, pentru faptul că preferinţa mea jurnalistică a devenit ziarul gratuit, ring. „Un ziar de bun –simţ”, cum le place să sa auto -întituleze.

Mi l-a adus o vecină, acum câteva săptămâni.

–„Ştiu, vecine, că te pasionează subiectele de „sănătate prin hrană”,şi vei găsi la pagina 10 a acestui ziar, tema ta predilectă.

Aşa, m-am împrietenit cu publicaţia „ring”.

Nu o citesc pierdut, precum alţii pagina de fotbal, sau Can Can.

Dar ca un Vărsător autentic, am doza mea de inconsecvenţă., în toate.

Azi însă, frunzărind paginile numărului din 14 octombrie curent, găsesc ceva ce nu pot crede.

Relatez:

Rovana Plumb,Ministrul Muncii, declară:

–„Klauss Iohannis va tăia pensiile”

Justificarea logico-PSD-istă a acesei declaraţii cu efect de măciucă electorală, este aceea că Iohannis

”nu se pronunţă împotriva austerităţii” şi deci ”riscul pentru milioane de pensionari este imens”.

Ce legătură poate avea riscul unei vieţi precare, cu tăierea pensiilor?

Poate jurnalistul a exagerat, poate a minţit, dar ştirea în sine este de natură să o discrediteze pe Doamna Ministru.

Şi neluarea niciunei atitudini, mă determină să cred porcăria citită.

Asta mă trimite cu gândul la o Casă de toleranţă în care, o invidioasă pe colega ei cu trecere la vizitatori, lansează asupra aceleia, zvonul că ar suferi de o boală venerică.

Mai mult, îmi aminteşte de concluzia lui Mircea Badea, în urma afirmaţiilor lui Traian Băsescu, despre fişa autobiografică amplă, cerută de regimul comunist:

–„Cuuuuummm, Băsescu recunoaşte, că îşi turna familia la securitateee?

”Reiterând aceste coincidenţe, înclin să cred că Antena 3 „papagaliceşte” la ordin, comenzile primite de undeva.

De unde oare?

Că prea seamănă lăturile între ele.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu.

Lasă un răspuns

