Fugitive

Motto:”România lucrului bine făcut.Fapte! Nu vorbe! Lege! Nu hoţie!-Klauss Iohannis.

Antitetic sloganului lapidar al lui Klauss Iohannis, Victor Ponta declară ritos:

–” Dacă voi fi ales Preşedinte,voi lua în consideraţie o eventuală cerere de graţiere a lui Gică Popescu!”

Uluitor!Invers de ce spune Iohannis:”Fără hoţie!”

Şi iată –l Redivivus pe Traian Băsescu. Să fie o clauză ocultă a coabitării, o contaminare viguroasă precum a virusului Ebola?

Să fiu eu luat într-atâta de debil mintal?

Sau să-mi fie rudele, prietenii şi neprietenii, considerate virusate de nondiscernământ naţional? Mă gândesc îngrozit la invazia feţelor mongoloide, şi parcă aud tropăitul hoardei călări, care a delirat să se instaleze pe pământul Marelui Imperiu Chinez.

În casă e cald, dar eu mă cutremur de adevărul spuselor cândva, ale lui Mircea Gioană.

Halal troc electoral subliminal:

–„ Mă alegi.., te iert de hoţie!”

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria PAMFLET

Lasă un răspuns

