Po komunisticeski

Motto:”Interesul poartă fesul!”-proverb

Prezidenţialele din acest an, ca şi goana după rating a Antenei 3, m-au făcut să mă aplec asupra fenomenului comunismului din mine.

Şi am ajuns la o concluzie nu prea lăudabilă.

Ba chiar paradoxală.

Anume: „e bun ce îmi convine, e rău ce nu îmi convine , nu este moral, dacă nu îmi convine . Spre pildă, răstălmăcirea calomniatoare, devine perspicacitate jurnalistică.

Concret, Iohannis:

–şi-a alterat limbajul echilibrat, după conlucrarea cu foştii pdlişti;

–a vândut Canadei, din populaţia României, prin actul sacru, universal acceptat,

al adopţiei    unor copii de către nişte canadieni infertili,

–şi-a dat mâna cu Tokeş, care se ştie, delirează despre autonomia secuimii,

–habar nu are ce înseamnă în România, o pensie decentă,

–dar mai ales, într-un dispreţ PDL-ist suveran refuză să facă deliciul naţional al confruntării cu contracandidatul său, într-o întâlnire moderată de batjocoritorul său, A3, cu tot soiul de născociri abjecte.

Iar ca ofensă finală, adusă funcţiei pe care o râvneşte, departe fiind de realismul micimii lui de Primar, rămâne de un calm nemţesc imperturbabil, în faţa detractorilor săi, preţăluitorii autoinvestiţi adhoc, în funcţia de instanţă morală.

În altă ordine de idei, pe acelaşi fond a ceea ce îmi convine, m-am gândit să-mi spun , spre liniştire, „că nu există”. Spre pildă, nu există zăcăminte de gaze de şist, aşa că nu –mi mai bat capul cu grija semenilor, că n-aş fi om de cuvânt.

Şi poate, după alegeri, voi fi uitat, că pentru a-i cumpăra voturile, i-am promis lui Tăriceanu funcţia de premier.

Sau poate voi descoperi, că am psdistul meu, mult mai bun ca ministru de externe.

Oricum, momentan contează să câştig.

Apoi, mă voi descurca.

Sunt un bun dialectician, iar oportunităţile, scoase de sub falsa carcasă a moralităţii, îmi vor fi servite de lupii moralişti, destui în echipa mea-stat.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, PAMFLET

Lasă un răspuns

