FINAL

Cu toată părerea de rău pentru mama lui Victor Ponta, asta este!

Realitatea a dovedit că tinereţa infatuată, nu te face Preşedinte, chiar dacă te-a luat în braţe spre înălţarea în PSD, Adrian Năstase.

E singurul mare regret al acestor alegeri.

Ştiu ce mâhnită ar fi fost mama mea, de eşecul odraslei sale ambiţioase.

Deşi, o parte a educaţiei primite a fost să nu mai fiu excesiv de ambiţios, că îmi va putea dăuna.

Dincolo de această tristeţe, am avut şi revelaţia că din toată echipa demagogică a A3,

Dana Grecu e singura care caută explicaţii raţionale şi nu o dă cu bâta-n baltă, precum confraţii săi.

Chiar mă uitam cu plăcere, aseară la figura ei preocupată să înţeleagă misterul victoriei lui Iohannis, neconvinsă de efectul calomnierii lui chiar şi de către ea,

Faptul mi-a impus!

E o mostră rară de discernământ , mai ales în lumea calomniatorilor lui Iohannis.

Bravo, Dana, ai toată admiraţia mea!

Mă uitam cu milă şi dezgust, la toată camarila lui Voiculescu.

Milă, pentru că nu-ţi poate stârni decât compasiune, personajul care nu-şi realizează inferioritatea.

Dezgust, pentru reabilitarea ticăloşiei de haită mentalitar-comunistă.

Onu

14 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu

14 răspunsuri la „FINAL

  1. E prim-ministru totusi, nu cred ca e asa trista mama lui :). Cei de la A3, manipuleaza ca la carte, asta e treaba lor, sunt nedumeriti de ce nu le-a iesit manipularea. Exagerezi aducand vorba de comunism, eu cred ca e vorba de hotie, asta e problema PSD-ului, ideologia comunista e abandonata si nici nu cred ca e stiuta de majoritatea membrilor partidului. Teoretic comunismul nu implica coruptie, daca ar avea o astfel de ideologie ar lupta si ei contra coruptiei, ceea ce, evident, nu fac.

    • Mulţumesc, Corect, dar pentru cât timp?Posibil, cum sa-ti spun?
      Mi-ar place să definim noţiunile, spre a evita confuzii.
      Mentalitatea comunistă pe care am cunoscut-o eu, păleşte în faţa tupeului incriminat de mine la Antene.
      Nu aş spune hoţie, ci mai degrabă arivism activ.
      Nu vreau s-o dau cu bâta-n baltă, dar ideologia comunistă îşi are virtuţile sale, dacă nu încape pe mâna unor neaveniţi.
      Cred că totuşi ai dreptate cu hoţia.
      Mare dreptate!

  2. Buna Onu.
    Ponta si PSD au pierdut pe ” mana lor ” cum se spune in popor
    iar eu nu vreau sa le enumar greselile caci as pierde prea mult timp iar clopotelul ma cheama la masa !!! ! 🙂 🙂 🙂
    Sloganul cu ” Jos comnismul ” strigat de cei din DIASPORA este insa depasit si miroase a manipulare ……dar asta-i alta problema ! 🙂
    Sincer, bine ca s-a terminat ca asa mizerabila campanie prezidentiala nu am mai vazut decat in 2009 ………………
    O seara frumoasa ! 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

