Coşmar

Motto:”Naţi-o frântă, că ţi-am dres-o!”-Proverb

Ieri, Preşedintele Iohannis a ţinut discursul de investitură, în timpul căruia a spus:

–”Voi reconecta Preşedintele României la Constituţia Ţării!”

Preşedintele Băsescu fiind alături, m-am temut că reacţia va fi evidentă.

Nici vorbă.

Faptul m-a convins că Traian Băsescu, este omul pe care l-am presupus:”al inteligenţei, cu tactul cuvenit prestanţei momentului”.

Nu are rost să-i redau spusele. Cert este că a avut un discurs ponderat, adaptat împrejurărilor, adaptabilitatea fiind trăsătura evidentă devenirii noastre bipede.

Mă surprinde însă, că supleţea gândirii unor aşa zişi jurnalişti antenişti, în afară de Dana Grecu, a rămas cantonată în ostilitatea specifică propagandei antiIohannis.

Poate mă înşel, sau mă pripesc, dar obişnuit să simt nuanţe, observ.

Voi face referire la o impresie formată ieri, în urma unei publicităţi obsesive, când vârful de lance antiIohannis, Adrian Ursu, cu un alt antenist, anunţa pentru Duminică, o emisiune întitulată ambiguu:

Ce au adus saşii în România, şi ce au luat saşii din România”.

Pentru accentuare, totul era anunţat şi în limba germană.

Pentru început, mi s-a părut un gest de neînţeles, presupunând, că se continuă dezvăluirile ostile despre domnul Klaus Iohannis, dar patologicul fiind evident, m-am redresat, şi mi-am răspuns că probabil este vorba de o schimbare de atitudine, specifcă unor comportamente duplicitare, precum cele din campania electorală prezidenţială.

Rămâne ca ipoteza mea să suporte exigenţele realităţii.

În cazul în care se confirmă,nu ştiu ce să spun.

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Politică, râsu-plânsu

2 răspunsuri la „Coşmar

  1. Sebastian

    Faptul m-a convins că Traian Băsescu, este omul pe care l-am presupus:”al inteligenţei, cu tactul cuvenit prestanţei momentului”…

    Deloc, da’ deloc nu le ai cu virgulele, legile lor fiindu-ti sunt complet necunoscute, asa ca in exemplul asta, unde iti pare nimerit sa pui semnul intre subiect si predicat.
    E greu cu ele, asa’i? E chin de sisif pentru matale.

    • Comentariul tau lipsit de tactul bunei cresteri, mi-a amintit doua proverbe:cel cu fudulia , si cel cu filozofia.
      Ca o ilustrare elocventa iti las comentariul sa ne judece si altii: cine din noi doi schilodeste mai hain limba romana?
      Si, un memento: nu iti voi mai tolera maltratarea exprimarii in limba romana!
      Onu

Lasă un răspuns

