SINGURA MEA AVERE

Poezia mă înfioară.
Este un Memento pentru fiecare dintre noi!
Onu

While there is life, there is hope!

„Iertaţi-mă, dar n-aţi văzut o ţară ? Am fost plecat vreo patru ani pe-afară;

Azi am venit şi-o caut cu ardoare dar n-o găsesc, şi-n suflet rău mă doare !

O caut peste tot, am fost şi-n sate, ogoare plâng în buruieni lăsate,

Înspre păduri, potecile uitate m-au rătăcit într-un pustiu de cioate !

 

Acasă poarta nu e zăvorâtă, căci mama tot mai iese şi se uită ;

Atâta dor i-a mai rămas pe lume : feciorii să-i mai strige iar pe nume .

Iar tata-i iese-n cale şi o-ntreabă : „vine ? la anul, cred, acu-i la treabă.

La noi în ţară-i multă sărăcie, ei ştiu şi de-or veni, la ce să vie ?”

 

Spuneţi-mi, n-aţi văzut cumva o ţară cântată de poeţi odinioară,

Cu ochi de cer şi plină de verdeaţă ? Am fost şi-am căutat-o şi la piaţă.

Acolo nu era, de bună seamă, că…

Vezi articol original 54 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse ...

Lasă un răspuns

