De ce Romania?

Neindoielnic, purtam in noi insusirile mineralelor locului unde ne-am nascut, si nu putem fara chimia acestor locuri.
De aceea revenirea pe locurile natale este plina de emotiile specifice reactiilor biochimice ale acestora.
Chiar şi fără aceste consideraţii mineralogice, articolul este impresionant!
Onu

turdelume

     Am răscolit Europa în căutare de frumos, l-am găsit de fiecare dată şi l-am adus acasă, sub formă de amintiri, în bagaje încărcate cu speranţe de mai bine. Am bătut drumuri lungi, prin ţări străine , în căutare de obiective turistice, mi-am dat coate la cozi interminabile să văd Notre Dame-ul sau Palatul Dogilor, să-mi pun o dorinţă la Fontana Di Trevi sau să fac o poză la Schonbrunn.           M-am întors de fiecare dată acasă convinsă că trăiesc într-o lume frumoasă şi hotărâtă ca într-o zi însumând toate plecările mele să pot spune că am făcut turul lumii. Am schimbat planuri, ori trasee, am mâzgălit hărţi, dar de fiecare dată un lucru a rămas acelaşi: turul lumii mele începe de fiecare dată cu România. Nu, pe măsură ce-am văzut mai multe, România nu a scăzut în ochii mei, nu s-a urâţit, nu s-a…

Vezi articol original 514 cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse ...

Lasă un răspuns

