Preafericitul si prea-platitul Daniel

Buburuză mică, aspră şi voinică,
Postul mi-ai stricat, Daniel nu-i vinovat,
Că Ponta…, bisericii scut, în alegeri a pierdut.
Nici nu mă mai întreb a cui vină să fi fost,
Dacă Graţia divină, a ţinut ca ăst păcat,
Prin săraci să nu-i fie iertat.

Iar dacă prea mult-plătitul

Adeseori e încruntat…, iartă-l,

Este „semnul-sfânt”, că de bani nu e-ncântat!
Onu

Regina Buburuza

02-bulina-alba-danielCe aflam noi azi?
Preafericitul, preabucurosul, preaslavitul si prea-etc Daniel are si motive sa i se spuna asa.
Presa scrie ca fericitul suprem al natiei incaseaza lunar un salariu de 13.900 de lei, din care chipurile doneaza lunar 6.000 de lei.
Intrebarea care se pune este ce face omul asta intr-o luna pentru atatia bani ?!
Stropeste cu trafaletul magic timp de 8 ore pe zi ?
Sfinteste saptamanal studiourile televiziunilor cu profil religios ?
Binecuvanteaza pupatorii de moaste ? Vegheaza la

Vezi articol original 81 de cuvinte mai mult

8 comentarii

Din categoria Diverse ...

8 răspunsuri la „Preafericitul si prea-platitul Daniel

  1. Încep cu: DOAMNE, IARTĂ-MĂ! Dar nu mă pot abţine (că ai un stil de-a mă provoca!!!!) să spun că mulţi români ar fi „prea” fericiţi dacă ar avea măcar pe sfert din veniturile lui Dănilă! Ce-o fi făcând cu atâta amar de bănet !!!!!!??????? Că n-am auzit nişte copii sau bătrâni sărmani mulţumindu-i sau un spital, o şcoală! S-au dus vremurile în care popii erau popi, acum umblă mai abitir ca politicienii după averi, afaceri oneroase şi alte matrapazlâcuri din care ar putea curge ceva-ceva bun de pus grămadă! Nu toţi, dar….

    • Aurelia,
      Muiţumindu-ţi, îmi dai curaj să mă pronunţ asupra mercantilismului clerical creştin-ortodox.
      Chiar mă simt tentat să extrapolez peiorativul „baron local”la nivelul „baron fariseic”.
      Mă gândesc la acea „minima moralia”a lui Andrei Pleşu.
      Nu este valabilă şi pentru acest preoţaş?
      O fi prieten Premierul şi cu „Sfinţia Sa” cum este cu prietenul său de Dubai, anticomunistul Ghiţă ?
      Vorba ta: „ce-o face cu atâta bănet?”
      L-o da pentru Catedrala Neamului, pentru nişte bisericuţe în jurul său?!

      Onu

  2. S-o crezi tu că dă pentru catedrală! Cerşeşte de amărăşteni! Vorba mamei mele: nu dau nici un leu, părinte, că la slujbă în catedrală n-oi ajunge! Şi încă ceva (NU MĂ ÎNŢELEGE GREŞIT: mai bine o biserică decât o crâşmă!), dar sunt prea multe. Şi ce e mult, strică! Ai dreptate cu baronul fariseic!

  3. O cârciumioară cu ceai, nu?

  4. Trebuie sa-ti reamintesc prietene Onu ca, ai omis
    sa postezi cea mai mare si mai tare preocupare a prea…politicului parinte :
    CONSTRUIREA de BISERICI chiar si pe coclauri,
    ca Elena Udrea parcuri in paduri sau stadioane in panta ! 😦
    Din 1990 si pana azi, s-au construit peste 4000 de biserici si
    NICI UN SPITAL sau AZIL de BATRANI ! 😦
    Sa ai parte doar de bucurii, Onu ! 🙂
    Aliosa.

    • Alioşa, 4000 de bisericimi se pare de domeniul fanteziei.
      Cred că subiectul discuţiei, s-a luat la întrecere cu preaîmpuşcatul, la construirea de sedii de partide, sau cam aşa ceva.
      M-am cutremurat citind comentariul tău, şi mi-am făcut cruce, spunând:”ducă-se pe pustii!”, dacă în loc de spitale sau azile, a făcut biserici.
      Oricum, ştiu că dacă ne-a rămas ceva bun de la comunişti este „critica” 🙂
      Onu

Lasă un răspuns

