Să fie Indispensabili Naţiei?!

Oriunde ai apăsa butonul telecomenzii televizorului, dai…, vrei nu vrei…, peste vreunul din ei: Cătălin Măruţă, Mircea Badea, Dragoş Pătraru ,Mădălin Ionescu, Kapatos şi alţii.

Prin aceşti barzi, aflăm starea amoroasă a unei părţi selecte a Naţiunii. Nu este rău, mă ajută la „cunoaşterea de sine.”

Şi cum orice pas spre bine, începe de la gândul acţiunii serioase emoţional, încep să sper că ne vom lua Ţara înapoi, din ghearele străinătăţii, urmându-i sluj, lecţiile de socializare prin divertizment. Dar am început să fac indigestie, de la prea mult emoţional, aşa că mă gândesc să fiu mai cumpătat cu aceşti indispensabili, aruncându-i cât colo.

Chiar dacă Naţia îi poartă încă, entuziastă.

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu

2 răspunsuri la „Să fie Indispensabili Naţiei?!

  1. La inceput a aparut o telenovela, presa a fost scandalizata, oamenii de cultura s-au revoltat dar nu s-a rezolvat nimic. Eu m-am razvratit intr-un mod neinsemnat, daca presa n-a reusit nimic eu cum sa fi avut vreo sansa??? apoi telenovelele s-au inmultit, maneaua a devenit (mi-a scarba) aproape folclor romanesc, au aparut (si ce-i mai trist au si ramas) emisiuni infecte la toate televiiziunile: Maruta, Simona Gherghe, Capatos, scalambaielile lui Badea, latraturile si pupincurismul antenistilor (3), Pana si Mihai Morar si-a tras emisiune de barfa. Am decis sa folosesc telecomanda pentru autoaparare si au mai ramas desenele animate, discovery si MTV. Spre unde mergem natiune?????

    • Intr-o concluzie, fara pretentia de exhaustiva, dar nu departe de cele raspunse in comentariu, as raspunde nu prea mandru pentru noi,prin proverbul:
      „dupa sac, si peticul”
      Multumesc mult, si spiritual…., iti raman indatorat!
      Onu

Lasă un răspuns

