Capcană?

Ieri, în emisiunea La Ordinea zilei, realizatoarea Dana Grecu, a făcut un veritabil rechizitoriu, domnului Cosmin Ştefănescu, reprezentantul PSD, în legăturaă cu inerţia aparentă a Comisiei de Apărare din Parlament, Parlament dominat , se ştie de către PSD.

Înghesuit în colţul pertinenţei întrebării, onorabilul reprezentant a încercat o ieşire electorală:

–”Poate problema s-ar rezolva scurt şi ferm, dacă Preşedintele Iohannis ar pune piciorul în prag, şi ar solicita o soluţionare promptă.”

Nu am înţeles dacă a fost o încercare de a-l determina pe noul Preşedinte, să repete greşelile domnului Băsescu, atât de aprig mediatizate de către Antena 3.

Adică acelea de încălcare a Constituţiei , prin imixtiuni contrare prevederilor ei.

Dana nu a înghiţit nada întinsă, şi a continuat aprecierile sub forma unor nedumeriri, care mi s-au părut de mult bun simţ jurnalistic.

De altfel, înainte, ea întrebase în acelaşi ton sentenţios , dar în limite rezonabile:

–”Dar nu înţeleg, Domnul Ponta, ca Şef al PSD nu poate discuta măcar amiabil, cu parlamentarii săi această problemă?”

Ei bine, la această întrebare retorică a venit „replica-soluţie politică” a parlamentarului Puterii. Acum, şi eu, ca omul de pe marginea şanţului, mă întreb:

– „Domnul Ponta nu are interesul rezolvării operative a problemelor care o frământă pe Dana? Şi poate nu numai pe EA? Ca fost prezidenţiabil, nu este dornic să cunoască adevărul?”

Eu nu cred afirmaţiile Elenei Udrea, dar nu mi se pare corect, să fie lăsată să planeze o pată asupra unei instituţii onorabile a Ţării, recte SRI, prin manevre absconse, de genul : „lasă că vă arăt eu vouă!”

Aceeaşi vocală Doamnă, a mai spus, eu auzind-o, cu urechiuşele mele , că la rugămintea ex-preşedintelui Băsescu, l-ar fi vizitat acasă, pe Premier, spre a discuta problema Şefiei DNA.

Nici gogoriţa asta n-o cred, Premierul nefiind o fire ascunzăcioasă.

Că Pactul de coabitare a fost un caz neinspirat, probabil!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, PAMFLET

Lasă un răspuns

