Pistolar verbal

Am scris cândva, un articol: „Pistolarii verbali Iliescu şi Băsescu”, în care constatam ingeniozitatea celor doi, la „etichetări pe fază”.

Expresii de genul:”nişte golani” sau „măi animalule!” vor deveni probabil antologice. Azi însă, Traian Băsescu l-a întrecut pe Ion Iliescu, prin expresia abjectă , de „jurnalism de prostituţie” prestat de Antena 3.

Firesc, reacţia nu a întârziat, iar prin reproducerea obsesivă a acestui „proiectil băsist”, am aflat şi eu, cu stupoare, ce se poate gândi despre o presă militantă, de către un personaj introdus deja în posteritate, nu prin meritele sale, ci prin cerbicia acestui post patriotic minunat, cu „audienţa cea mai mare”

Desigur, m-am mâhnit profund, şi de asocieri, şi de reciprocităţi.

Sau de faptul că, Ion Iliescu a trecut deja, pe locul 2.

Acum…, când scriu, îmi regret nevoia „spirituală” de a fi ascultat postul A3, ca astfel, să fi aflat despre declasarea domnului Ion Iliescu.

Păcat, mare păcat!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de iurnal, PAMFLET, râsu-plânsu.

Lasă un răspuns

