Universul

Azi, m-am trezit filozofând.

Cine vor fi fost primii cercetători ai universului?

Dar nu mi-a venit aşa.., nitam -nisam. Ci după ce am frunzărit o carte.

Ei bine, cred că primele întrebări introspective, şi le-au pus Apostolii. S-au întrebat, s-au gândit, şi primele răspunsuri le-au venit pe cale intuitivă probabil. O intuiţie dirijată de Forţa divină, presupun, că prea sunt covârşitoare adevărurile constatate. Astfel, în NOUL TESTAMENT al domnului nostru Isus Hristos, în Evanghelia după Ioan se spune, referitor la crearea universului:

1.”La început era Cuvântul, şi Cuvântul era cu Dumnezeu.

2.El era la început cu Dumnezeu.

3.Toate lucrurile au fost făcute prin El; şi nimic din ce a fost făcut, n-a fost făcut  fără El.

4. În El era viaţa, şi viaţa era lumina oamenilor

5.Lumina luminează în întunerec, şi întunerecul n-a biruit-o.”

Şi aşa mai departe, pe parcursul celor douăzeci şi unu de capitole ale Evangheliei sale.

Sper că nu mai avem nevoie de alte dovezi !

Eu cel puţin, nu!

Pentru că, de ce n-ar fi o intuiţie asemenea lui:

Newton, privind atracţia gravitaţională;

Einştein, privind relativitatea;

Pasteur, privind microbii;

Fleming, privind antibioticele;

Edison, privind filamentul becului electric;

Paulescu,rivind insulina;

Aurel Vlaicu, privind primul zbor cu avionul;

Ana Aslan, privind longevitatea;

Capră, privind motorul auto cu aer;…, şi atâţia oameni deosebiţi.

Eu sunt convins, deşi nu mi-ar strica nişte explicaţii pe ignoranţa mea!

Dacă un cititor/cititoare, îmi poate adăuga un grăunte de lumină, îi rog să o facă la comentarii. Pentru că „la început a fost Cuvântul”…, nu-i aşa?

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de dor, Proză

Lasă un răspuns

