Datorie cetăţenească

Ieri, mergând la telefoane, am observat nişte plăci de gresie de la placarea exterioară a unei fântâni arteziene, lipsă.

Fiind după ora 17, nu am reuşit să anunţ faptul la Primărie, ca măcar să organizeze paza obiectivului respectiv.

Am făcut-o azi. Mi-am dat însă seama, că m-am băgat ca musca-n lapte. Mi s-a răspuns că probabil este vorba de plăcile căzute din cauza intemperiilor, şi care vor fi fost strânse de lucrătorii Primăriei, în vederea remedierii necesare. Mi-am prezentat scuze pentru deranj, şi m-am întrebat derutat, cine m-a pus să fi fost muscă.

Nici mulţumesc, nici dute-n colo.

Mi-au cerut totuşi, de complezenţă telefonul. L-am dat, pentru comunicare.

Mai socializez şi eu, că doar era Primăria. Acum, când scriu, iar mă întreb :

–„Ce mi-o fi venit?” „Păi mai bâzâi eu cu a doua ocazie?”

Onu

4 comentarii

Din categoria Educaţie., Pagini de Jurnal

4 răspunsuri la „Datorie cetăţenească

  1. MrMaryo

    Foarte buna initiativa ta, doar servicile din primarii sunt de tot rahatul…si asemenea fecale sunt de gasit in toate primariile din Romania…

    • Mario, mulţumesc, dar nu sunt de acord cu limbajul tău. Este injurios, şi hai să fim domni, cu toţii!
      Eu reproşez în post, lipsa de educaţie a comunicării reciproce.
      Doar prin comunicare vom reuşi să rezolvăm neregulile.
      Sine ira et studio.
      Onu

  2. Peste drum de blocul meu se afla o capela militara cunoscuta in Tulcea ca „biserica de lemn”. La parter sunt spatii comerciale iar eu ies in „fata blocului” cum se zice pe terasa de la etajul intai. Intr-o zi am vazut doi oameni ai strazii pe trotuarul din fata portii bisericii ce priveau pe sub sprancene spre balcoanele blocului si cu un sac in care (m-am dumirit mai tarziu) aveau un baros, loveau cu alternanta (stanga-dreapata) in niste popice metalice infipte pentru a proteja intrarea bisericii de foamea de locuri de parcare ale soferilor. Ei defapt incercau sa le scoata din asfalt spre a le valorifica ca desuri metalice. M-am ferit cumva din campul lor vizual si in timp ce ii priveam, am telefonat la 112 unde am explicat toata tarasenia (odata la ei si inca odata la politia la care mi s-a facut legatura). Politia s-a aratat multumita de spiritul meu civic si m-a rugat ca daca vor reusi sa scoata de acolo tarusii sa-i mai sun odata. Adica trebuia sa organizez o panda pentru ocrotirea „avutului obstesc” 🙂 . Sincer, la asa ceva nu ma dusese mintea ca se va ajunge. Intre timp s-au sesizat si personajele filate pentru ca revoltat fiind am vorbit politistilor silabisit, cu litere de tipar si multe semne de exclamatie, parasind locul faptei. Defapt era o amanare pana mai tarziu dupa apus.

    • Fara rautate, citind despre cei doi, m-am gandit la ce polivalenti vom ajunge, in cazul in care ni se cedeaza atat de usor atributiile profesionale de catre autoritati.
      O fi poate o metoda de reeducare moderna, pe care eu nu o inteleg, din moment ce suntem lasati, sa ne implicam unii in treburile altora.
      Multumesc,
      Onu

Lasă un răspuns

