Secetă

Mărturisesc, nu am nici o idee pentru blog.

Ei, n-ar fi chiar aşa, dar nu mă pot lua la nesfârşit, de vreun partid şi preşedintele lui, cum văd umorul de la Pro cinema.

Ce credeţi că fac?

Repetă ca nişte papagali, cuvântul „tovarăşi”, de parcă nu ar mai şti altceva.

Mai mult, ca şi cum eu românul, aş fi rămas cantonat în mentalitatea dinainte de 1989.

Umoriştii ăştia, ori mă consideră handicapat, ori mă confundă cu ei.

La 26 ani după căderea „comunismului” s-o ţii langa vorbind despre ei, ca şi cum nu ne-am fi recâştigat Ţara , şi nu ar începe o nouă etapă glorioasă de reconsiderare a „României lucrului bine făcut” este pentru mine, cetăţean simplu, o insultă.

Parcă mă şi văd privind la scălâmbăielile boschetarilor stimulaţi de ce aspiră din pungile lor nelipsite. Încerc să scap de imaginea grotescă, dar alte chipuri belicoase, îmi eclipsează căutarea. Pe eran se vorbeşte despre nimic, în aşteptarea schimbării guvernului Ponta.

Admir ambiţia PDL-ului de a reveni la cârma Ţării

. Politica, rămâne tot politică.

Mi s-ar părea mai rezonabilă o competiţie Putere-Opoziţie, astfel încât fiecare să dea , tot ce e mai bun în el, pentru binele celor care l-au adus la cârma Ţării.

Măcar de teama de a nu se discredita în ochii celor care i-au considerat oameni serioşi.

Când colo, ce să vezi: arestări pentru purificarea anticorupţie. Nu ştiu cum, dar mă gândesc la duba neagră a bolşevicilor, apdatată în cătuşe.

De aci probabil şi recrudescenţa cuvântului „tovarăşi”.

Nu este exclus ca valoroşii noştri umorişti contemporani, să fi devenit victime colaterale ale propriului subliminal.

Ei ca ei, dar eu românul de bună credinţă, ce fac?

Încep să zbier şi eu „tovarăşi”.., să-i distrez pe boschetarii cu priviri rătăcite?

Se spune că să nu ne regretăm faptele.

Nu ştiu dacă ar fi bine.

Dar la ce mi-ar folosi, dacă am dorit”competiţia Putere-Opoziţie?” pentru România lucrului bine făcut?

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu

Lasă un răspuns

