Răutăţi

Unii aşa- zişi „oameni”, până nu fac rău, nu se simt bine.

Şi ca să punctez ideea , am ferma convingere că „simţitorii de nevoia de răutate”, sunt progenituri atavice ale nelegiuiţilor pe care legiunile romane, i-au ostracizat prin vecinătăţile apropiate.

Pentru clarificare, ce se poate crede despre următorul titlu dintr-un cotidian online? :

“Colecţia”Biblioteca pentru hoţi,”. Gigi Becali, ultimul mare clasic al puşcăriilor,s-a apucat să scrie, după ce a ajuns la “facultate”.

Mie mi-a fost deajuns, să-mi dau seama despre caracterul meschin al iniţiatorilor acestei porcării.

Din acelaşi dezgust suveran, nici nu le trec numele.

Iar când aştern aceste rânduri am senzaţia de déjà vu, că acest/aceşti bipezi sunt spiritual, atât de departe de Becali, încât vorba Danei Grecu, mi-e. şi greu să-i dezavuez.

Şi nu cred să mă înşel, că ei n-ar fi în stare să-i sărute mâna aceluiaşi Becali, dacă acesta s-ar învrednici să se uite la ei, chiar şi peste umăr.

Dar ca să închei , precizez că nimeni nu are dreptul să persifleze bunele intenţii ale cuiva.

Respectul reciproc trebuie să fie un gest de normalitate sufletească.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu.

Lasă un răspuns

