Nu pot fi indiferent !

Ieri, am petrecut Floriile, în familie, invitat la copiii. Ca în mijlocul celor dragi, nu putea fi decât minunat.

Am revenit către seară, când pentru o mai uşoară siestă, am deschis Antena 3.

Poate părea ciudat, dar uneori, simt nevoia de prostie şi răutate, pentru a-mi da seama de superioritatea mea spirituală.Pe ecran, nelipsita temă antibăsescu.Câte milioane de euro s-or fi furat în problema salvării ziariştilor răpiţi , nu mai ştiu de către cine, şi pe unde.

Invitatul, fostul şef al SRI, culmea, îmi scapă numele, l-a atenţionat elegant pe moderator, nimeni altul decât redutabilul Radu Tudor, că nu este recomandabil să lăsăm fantezia să zburde prin milioane de euro, doar de dragul temei dezbătute.

Am avut senzaţia unui disconfort din partea amfitrionului, la reticenţa invitatului.

A mai urmat un mic dezacord, vizibil perceput de gazdă, printr-o uşoară maliţie.

Ideea era a unei ipotetice suspiciuni de incorectitudine, aruncate asupra Alinei Gorghiu, copreşedinte al noului PNL.

Reacţia invitatului, nu a lăsat loc încercărilor de dubii asupra corectitudinii acesteia.

Ştiu că nu dispun de perspicacitatea ”echipei anteniste”, dar nu cred că trebuie să devin un lozincar de dragul:

  • „spune.., spune.., ceva tot va prinde!”.

Sper să rezulte satisfacţia mea de a fi constatat că până şi unor invitaţi li s-a făcut lehamite, să tot fie luaţi de prea creduli.

Care ar fi deosebirea între ei şi mine.., „rating-ul” atotlăudat al Antenei 3?

În final, doresc să rezulte, că nu mi se pare normal, să tot dăm cu bâta în cineva, de dragul câştigului publicitar.

Eu, spre pildă, nu i-am dat nici un vot lui Băsescu, pe când aceşti pseudomoralişti, i-au tot umplut urna cu voturi, din ură anticomunistă.

Eu… nu, pentru că nu l-am gândit genul meu.

De râsul curcilor, nu?

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu.

Lasă un răspuns

