Sărmană democrație

În loc de fund, aş spune suflet,
Referindu-mă la mine
Dar nu merg prin magazine
Doar din fala pentru sine
Nu mi-e-n fire, nu mă bag,
Cu degetul să-l arăt,
Pe românul meu cinstit şi brav.
Onu

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

hotomania
Sărmană democraţie
Te‑am dorit din răsputeri,
Dar ţi‑o spunem pe‑aia dreaptă:
Parcă‑a fost mai bine… ieri!

Am avut uzine, fabrici,
Crame pline de Cotnar’,
Dar veniră „democraţii”
Şi‑au vândut tot… cu‑un… dolar.

Aţi vândut munţi şi izvoare,
De noi v‑a durut în cot
Aţi vândut staţiuni de‑odihnă,
Pe noi… cu chil… cu tot!

În schimb, ne‑aţi dat magazine:
Kaufland, Billa, Super‑Mall,
Unde ne plimbăm adesea
Ţanţoşi şi cu… fundul gol.

din volumul Hoțomania, Emil Șain, 2007, Ed. Excelsior Art

Vezi articol original

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse ...

Lasă un răspuns

