Pielea, 2

Nu aş mai scrie postul promis ieri , că nu prea a avut audienţă.

În peste 24 de ore, doar 5 like-uri, mi se pare infim, şi insultător.

Mai ales, că ideea postului era pielea în sine , ca organul senzorial uman, cu cea mai mare dimensiune/peste 2metri pătraţi, în desfăşurare.

Şi nu e de colea. Imaginaţivă o planşetă de 2 metri pătraţi, ce ar fi tapiţată cu pielicica voastră preţioasă. Nu de şarpe, nu de altă vietate scumpă, ca poşetele EleneiUdrea.

Nu!

Vedeţi-vă jupuiţi, şi holbându-vă jenaţi, într-o oglindă mare de doi metri pătraţi. Ar fi impudic, nu?

Şi dacă am ajuns la lipsa de pudoare, nu mai încerc postul promis, din lipsă de trafic. Doar 5 aprecieri în 24 ore….

Vă daţi seama cum îmi vine?

Parcă am pierdut bac-ul.

Şi tocmai ce voiam să-mi deschid cont pe facebook.

Unde, cică şi Preşedinţii postează.

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu

2 răspunsuri la „Pielea, 2

  1. De cand am invatat sa buchisesc, am avut mereu un caiet special in care imi scriam gandurile si mai tot ce-mi trecea prin minte. De cativa ani am descoperit ca pot scrie pe blog. Ca si atunci demult, de cate ori scriu ma linistesc, ma simt bine, confortabil. Nu-mi pasa daca sunt citit, asta poate fi un zambet in plus la linistea mea si atat. Scriu doar pentru mine si daca mai place si altcuiva pot eventual sa zambesc larg de bucurie.

    • Acu, dragă Popasuri, îţi spun direct,fără ocol, că noi semănăm foarte „geamăn” în percepţiile psiho-mentale.
      Şi eu sunt mulţumit de sine, pe verificate chiar.
      Iar uneori, când vremea este imposibilă, îmi rezolv neplăcerile meteosensibilităţii, scriind aceste mici ticluiri.
      E drept, ele vizează tare sociomentale, care nici nu le pot trece prin gând, celor vizualizaţi în scrisul meu.
      O simplă tuşă autoironică este o incizie profundă de bisturiu verbal.
      Şi cred că tu ai sesizat aceste nuanţe perfect, dar dobrogean delicat, nu te poţi dezice de mediul blând din care provenim.
      Mulţumesc mult, pentru comentariul tău prietenesc.
      Onu

Lasă un răspuns

